اپراتورها

تلفن همراه

April 21, 2018
20:37 شنبه، 1ام اردیبهشتماه 1397
کد خبر: 89821

فرقانی معاون توسعه سرمایه انسانی شرکت مخابرات ایران شد

 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ضمن تقدیر از زحمات ارزنده مهندس دیانی با صدور حکمی مهندس محمد فرقانی را به عنوان معاون توسعه سرمایه انسانی شرکت منصوب کرد .
 
 سید مجید صدری در این حکم آورده است با عنایت به تخصص، تعهد و تجارب مفید و ارزنده جنابعالی ، به موجب این ابلاغ به سمت معاون توسعه سرمایه انسانی شرکت مخابرات ایران منصوب می شوید .
 
 انتظار دارد با حسن تدبیر، پشتکار و تلاش مستمر جهت تحقق مطلوب اهداف و برنامه های شرکت در حوزه مسئولیت خطیر آن معاونت، مجدانه اقدام فرمایید.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اهمیت حوزه منابع انسانی و لزوم توجه جدی به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه استفاده از توان و تخصص داخلی در بخش سرمایه انسانی آورده است: تدوین سند استراتژی منابع انسانی در راستای اهداف کلان شرکت، تدوین و اجرای برنامه های نوین و مفید آموزشی و رفاهی مناسب، عادلانه و موثر از جمله موارد اهتمام معاون جدید سرمایه انسانی شرکت مخابرات ایران خواهد بود.
 
مهندس صدری در این حکم خواستار اهتمام ویژه نسبت به اتخاذ تدابیر و روش های ابتکاری لازم برای چابک سازی ، تقویت انگیزه و علاقه به خدمت و کار و افزایش بهره وری نیروی انسانی شرکت شده است.
 
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران از مهندس فرقانی خواسته است تا با ارتباط مستمر با کارکنان شرکت و دریافت نظرات و انتقادات کارکنان در راستای تحقق برنامه های شرکت و با هدف ارتقاء سطح رضایت مندی و بهبود روحیه خدمتی سرمایه انسانی کارکنان شریف مخابرات ایران گام بردارد .اجرای دقیق برنامه ها و مصوبات ابلاغی از سوی مدیرعامل ، ارائه به موقع گزارش ها و بازخوردهای لازم و دقت کافی به منظور رفع نارسایی ها و کمبود ها و جبران سریع عقب ماندگی های احتمالی از جمله مهم ترین رئوس مورد تاکید مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این حکم می باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.