اپراتورها

تلفن همراه

April 22, 2018
9:21 یکشنبه، 2ام اردیبهشتماه 1397
کد خبر: 89824

بروزرسانی سامانه CRM عامل اختلال شبکه همراه اول است/تا ظهر شبکه عادی می‌شود

MCI-logo.jpg

بروز رسانی سامانه CRM شبکه همراه اول عامل بروز اختلال صبح امروز در برخی از خدمات مشترکین این اپراتور بوده است.

صبح امروز برخی از مشترکین همراه اول با اختلال در خدمات خود از جمله سرویس مکالمه مواجه شده بودند که بر اساس اطلاعات رسیده به خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، عامل بروز این اختلال فرآیند بروز رسانی سامانه CRM این شبکه بوده است. 

مدیر روابط عمومی این اپراتور هم گفته است دلیل این اختلال ارتقا شبکه و به روز رسانی سیستم های ارتباطی این اپراتور است که تا ساعات دیگر به طور کامل برطرف می شود.
 
به گفته شاهین آرپناهی هم اکنون نیز این اختلال برای برخی مشترکان در تهران و سایر شهرها برطرف شده و مابقی خطوط نیز تا ظهر امروز به شبکه بازمی گردند.
 
وی گفته است همراه اول طی یک هفته گذشته در مورد احتمال بروز این مشکل از طریق پیامک اطلاع رسانی کرده است.
 
چهارشنبه گذشته همراه اول با صدور اطلاعیه ای اعلام کرده بود: به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر به مشترکین، سامانه جامع خدمات مشتریان همراه اول ارتقاء می یابد و پیرو عملیات توسعه و ارتقاء سیستم های زیرساختی فناوری اطلاعات همراه اول که ارائه خدمات نوین بسیاری را نوید می دهد، ممکن است در مقطع به روز رسانی، اختلالاتی در برخی سرویس های مشترکین دائمی و اعتباری بروز کند که اپراتور اول پیشاپیش بابت بروز احتمالی این مشکلات از مشترکین خود عذرخواهی کرده است.
 
این اطلاعیه با تأکید بر ارائه سرویس های پایه به مشترکین اپراتور در طول بازه استقرار سیستم جدید، در خصوص مشکلات احتمالی در خرید شارژ یا تعویض بسته ها و طرح های تشویقی اطلاع رسانی کرده است.
 
همراه اول در آن اطلاعیه هم ضمن تشکر از صبوری مشترکین و همراهان همیشگی خود اظهار امیدواری کرده، با ارتقاء انجام شده بتواند بزودی خدمات متنوع تر و طرح های منعطف تری را به مشترکین خود ارائه کند.
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.