تلفن همراه

گوشی

April 23, 2018
10:28 دوشنبه، 3ام اردیبهشتماه 1397
کد خبر: 89886

با بدترین گوشی های تاریخ آشنا شوید

 
هیچ شرکت سازنده تلفن همراهی در دنیا دوست ندارد تولیداتش جزء بدترین گوشی ها قرار بگیرند و کاربران و متخصصان آنها را دوست نداشته باشند.
به گزارش مهر به نقل از دیجیتال ترندز، با این حال برخی گوشی های تلفن همراه به دلایل مختلف سوء شهرت پیدا کرده اند و در زمره بدترین ها طبقه بندی شده اند. در ادامه برخی از این گوشی های بد را معرفی می کنیم.
 
 
1- گوشی استورم که توسط شرکت بلک بری تولید شده به طور قطع یکی از گوشی های تلفن همراه بد تلقی می شود. این گوشی که قرار بود یک تلفن همراه دارای نمایشگر لمسی موفق باشد به علت گیر کردن های مداوم، ضعف قابلیت لمسی نمایشگر، عمر باتری کم و نرم افزارهای ضعیف مورد توجه قرار نگرفت.
 
HTC ThunderBolt 4G
 
2- یکی دیگر از گوشی های بد تاریخ، گوشی تاندربالت شرکت اچ تی سی است که قرار بود اولین گوشی نسل چهارم با قابلیت پشتیبانی شبکه های ال تی ای باشد. اما تاخیر فراوان در عرضه در کنار باتری بسیار ضعیف و عدم به روزرسانی نرم افزارهای نصب شده بر روی این گوشی باعث شد تا تاندربالت به نقطه ضعفی در کارنامه تولید گوشی اچ تی سی مبدل شود.
 
Motorola DROID BIONIC XT875
 
3- در میان تولیدات موتورولا گوشی دروید بیونیک که در سال ۲۰۱۱ عرضه شد به علت دوربین کند، ناسازگاری نمایشگر با قلم هوشمند گوشی، عمر باتری کم و غیره به محصولی نفرت انگیز مبدل شد.
 
Amazon Fire Phone
 
4- شرکت آمازون دو سال قبل گوشی فایرفون را برای فتح بازار گوشی های هوشمند عرضه کرد. اما این گوشی پرخرج علیرغم امکانات مناسب به علت عمر باتری پایین، طراحی نامتعارف، ضعف برخی نرم افزارها و استفاده از سیستم عامل خاص فایر او اس که چندان شناخته شده نبود مورد توجه قرار نگرفت. آمازون بعد از سه ماه شکست خود را پذیرفت و به علت سرمایه گذاری به منظور تولید این گوشی ۱۷۰ میلیون دلار ضرر کرد.
 
Samsung Galaxy Note7
 
5- در میان گوشی های تولیدی سامسونگ گالکسی نوت ۷ یکی از بدنام ترین محصولات است. این گوشی ظاهری زیبا و امکاناتی مناسب داشت، اما انفجار دهها مدل از این گوشی به علت ضعف باتری طراحی شده و داغ کردن شدید باعث شد تا تولید گالکسی نوت ۷ به تجربه ای تلخ برای سامسونگ مبدل شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.