رسانه‌های اجتماعی

April 23, 2018
18:49 دوشنبه، 3ام اردیبهشتماه 1397
کد خبر: 89900

کاربران ردیت از توییتر پیشی گرفتند

تعداد کاربران فعال ماهانه در شبکه اجتماعی ردیت (Reddit) از توییتر نیز سبقت گرفته و بیشتر شده است.
 
به گزارش the next web، آخرین آمارهای ارائه شده نشان می دهند که کاربران از شبکه اجتماعی ردیت بیشتر از توییتر استقبال و استفاده کرده‌اند و این امر می‌تواند نشان دهنده عملکرد موفقیت‌آمیز ردیت باشد.
 
تعداد کاربران فعال در ماه شبکه اجتماعی ردیت به رقم ۳۳۰ میلیون نفر رسیده و این در حالیست که تعداد کاربران توییتر در مدت مشابه ۳۲۰ میلیون نفر بوده است.
 
تعداد کاربران فعال ماهانه این سرویس در نوامبر سال گذشته حدود ۲۵۰ میلیون نفر بود ولی ردیت توانست این رقم را در طول ۶ ماه اخیر، ۳۰ درصد افزایش دهد و به ۳۳۰ میلیون نفر در ماه برساند.
 
طبق جداول زیر، شبکه اجتماعی ردیت (reddit)  با رسیدن به این جایگاه، در رده یازدهم پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی در جهان قرار گرفت. ردیت همچنین ششمین سایت پربازدید در جهان نامیده شده است.
 
بر اساس این آمار، کاربران ردیت به طور میانگین روزانه حدود ۱۵ دقیقه و ۴۷ ثانیه برای مشاهده تصاویر، مطالب و محتوای به اشتراک گذاشته شده در این شبکه اجتماعی وقت صرف می کنند ، این در حالیست که زمان صرف شده برای کاربران فیس بوک حدود ۱۱ دقیقه و کاربران توییتر ۶ دقیقه و ۲۳ ثانیه گزارش شده است.
 
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.