اپراتورها

تلفن همراه

April 25, 2018
10:39 چهارشنبه، 5ام اردیبهشتماه 1397
کد خبر: 90001

رییس جمهوری 937 میلیارد تومان پروژه ICT در آذربایجان شرقی افتتاح کرد

 
دکتر حسن روحانی بیش از 2800 پروژه ICT استان آذربایجان شرقی را با اعتباری بالغ بر 397 میلیارد تومان افتتاح کرد.
 
 
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری 2827 پروژه ICT  استان آذربایجان شرقی را با اعتباری بالغ بر 397 میلیارد تومان افتتاح کرد.
این پروژه ها توسط شرکت های مخابرات، همراه اول، ایرانسل، رایتل، ارتباطات پویای ژرف نگر، سازمان فناوری اطلاعات و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان شرقی آماده بهره برداری شده است.
 
نصب، راه اندازی و نوسازی سایت های نسل سوم و چهارم تلفن همراه، نصب و راه اندازی خودپردازهای روستایی، مرکز توانمندسازی و تسهیلگری کسب و کارهای نوپا در حوزه فاوا، خط تولید تجهیزات شبکه و فیبرنوری، توسعه شبکه فیبرنوری درون استان (شهری و روستایی)، توسعه شبکه دیتا و فناوری اطلاعات (بخش دسترسی و Core)، طرح CALLER ID روستایی، فیبرنوری منازل (FTTH)، توسعه مراکز پرظرفیت تلفن ثابت و برقراری اینترنت پرسرعت روستایی از جمله پروژه هایی است که امروز (سه شنبه) توسط رییس جمهوری در استان آذربایجان شرقی افتتاح شد.
دکتر حسن روحانی امروز (سه شنبه) در راستای دور دوم سفرهای استانی و برای شرکت در آیین گشایش رسمی «رویداد بین المللی تبریز 2018 » به همراه جمعی از اعضای هیات دولت به استان آذربایجان شرقی سفر کرد که در این سفر طرح های عمرانی و خدماتی این استان را با 6 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری افتتاح کرد.
سیروس موثقی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به نمایندگی از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم افتتاح پروژه های ICT استان آذربایجان شرقی گفت: در ادامه اقدامات بزرگی که از دولت یازدهم آغاز شده است، امروز همه شهرهای استان آذربایجان شرقی به اینترنت پرسرعت بر بستر تلفن همراه دسترسی دارند که آنرا برای برقراری در مناطق روستایی ادامه می دهیم.
 
وی پروژه های آماده افتتاح را در زمینه هایی چون افزایش ظرفیت های تلفن ثابت و توسعه نوسازی سایت های تلفن همراه توسط بخش خصوصی دانست و افزود: علاوه بر آن وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای نفوذ این تکنولوژی در روستاها و استفاده روستاییان از آن با حمایت دولت درحال اقدام است.
 
موثقی همچنین به گسترش شبکه بانکی در روستاها اشاره کرد و ادامه داد: در کنار آن حضور پست بانک در روستاها را توسعه دادیم تا روستاییان بتوانند از سرویس های بانکی با تجهیزات نوین استفاده کنند.
 
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین با اشاره به افتتاح 2827 پروژه ICT در استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: با کمک دانشگاهیان این استان مرکز توانمندی و تسهیل گری کسب و کارهای نوپا را آماده بهره برداری کردیم تا به ایجاد اشتغال جوانان این استان کمک شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.