اپلیکیشن

تلفن همراه

April 29, 2018
9:32 یکشنبه، 9ام اردیبهشتماه 1397
کد خبر: 90137

اپلیکیشن آیتونز به مایکروسافت استور پیوست

 
 
اپلیکیشن نسخه جدید آیتونز (iTunes) اپل سرانجام به فروشگاه اینترنتی مایکروسافت استور پیوست.
 
به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت macrumors، بالاخره پس از گذشت یک سال از همکاری  دو غول تکنولوژی آمریکایی، اپل و مایکروسافت، انتظار کاربران سیستم عامل ویندوز ۱۰ به پایان رسید و آنها از هم اکنون قادر خواهند بود اپلیکیشن نسخه توسعه یافته و جدید آیتونز را در فروشگاه مایکروسافت استور مشاهده، دانلود و دریافت کنند.
 
مدتها بود که کاربران رایانه های ویندوزی در انتظار دریافت و نصب این اپلیکیشن مخصوص اپل بودند و حالا پس از زمانی طولانی می توانند از استفاده از آن بهره ببرند.
 
این خبر به طور قطع برای کاربرانی که از نسخه دسکتاپ اپلیکیشن مذکور استفاده می کردند، خبر هیجان انگیزی نیست اما آن دسته از کاربرانی که سیستم عامل ویندوز ۱۰ اس بهره می بردند و اجازه نصب نسخه دسکتاپ این اپلیکیشن را نداشتند، بی شک خبر خوشایندی محسوب می شود.
 
به نظر می رسد اپل نیز سیاست و استراتژی شرکت اسپاتیفای را در پیش گرفته است؛ چراکه این کار به موفقیت بیشتر هر دوی آنها خواهد انجامید.
 
اپلیکیشن آیتونز ( iTunes) که به منظور پخش محتوای چندرسانه ای، صوتی و تصویری توسط اپل طراحی و توسعه داده شده ، برای بازی، دانلود و سازماندهی فایل‌های صوتی و دیجیتالی در رایانه های شخصی است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.