تلفن همراه

مجید صدری: تحقق مشتری مداری و توجه ویژه به سرمایه انسانی،از راهبردهای اصلی شرکت مخابرات است

 
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در جمع مدیران منطقه اردبیل :ضمن تشکر و قدردانی از تلاش مدیران و کارکنان منطقه مخابراتی اردبیل ،توجه به منابع انسانی و تحقق کامل مشتری مداری را  از اولویت های اصلی شرکت مخابرات ایران در تمام مناطق مخابراتی دانست.
 
مهندس سید مجید صدری در جمع مدیران مخابرات منطقه اردبیل که امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ برگزار شد ضمن تاکید بر لزوم تحرک بیشتر حوزه های فنی وتجاری در این منطقه افزود : باید به دنبال افزایش سهم بازار اینترنت پر سرعت ( ADSL) و کاهش لاوصولی بود
 
مهندس سید مجید صدری تصریح کرد : با بکارگیری ICT در حوزه های دیگر نیز اشتغال ایجاد می شود بنا براین ICT پیشران توسعه کشور است.
 
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ضمن تاکید مجدد بر توجه ویژه مدیران به سرمایه انسانی شرکت مخابرات ایران افزود: استفاده فراگیر و پایداراز ظرفیتهای موجود، باعث ارائه سرویسها و خدمات بیشترو کسب درآمد حداکثری خواهد شد .
 
شایان ذکر است در سفر وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به اردبیل حدود ۸۰۰ پروژه با سرمایه گذاری۱۶۷ میلیارد تومان به منظور تقویت زیرساخت های ارتباطی و مخابراتی این استان مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت
 

​​