تلفن همراه

گوشی

May 3, 2018
11:49 پنجشنبه، 13ام اردیبهشتماه 1397
کد خبر: 90294

مقایسه فنی LG G7 تینک با G6 و v30

ال‌جی پرچم‌دار 2018 خود را در حالی راهی بازار کرد که بدون اعلام قیمت قرار است این گوشی در اواسط ماه می در کره و سپس در ماه ژوئن در آمریکا عرضه شود.
 
به گزارش خبرآنلاین، قیمت همچنین یک راز است که رسماً اظهارنشده است و ازآنجایی‌که جی 6 حدود 650 دلار قیمت‌گذاری شد، ممکن است حدود 700 دلار به فروش رسد.
 
اما گوشی 2018 چه فرقی با جی 6 که سال گذشته آمد و همچنین با وی 30 دارد؟
 
جی 7 نسبت به گوشی جی 6 بلندتر شده و نمایشگر 6.1 اینچی دارد. وزن آن 162 گرم و هم‌وزن با جی 6 است. اندروید 8 دارد که جدیدتر از بقیه محسوب می‌شود.
 
دو دوربین 16 که زاویه 170 درجه‌ای را در حالت واید تصویربرداری می‌کند، فرق اساسی با بقیه دارد و دوربین سلفی آن نیز در مقایسه با دوربین سلفی 5 روی جی 6 و وی 30 بهتر شده است.
 
هر سه ضبط 4K دارند و دوربین در جی 7 مجهز به هوش مصنوعی است.
 
اما پردازنده مدل 2018 از نوع اسنپ دراگون 845 با سرعت 2.8 گیگاهرتزاست که در مقایسه با دو گوشی دیگر به‌روزتر بوده و بهترین نوع تراشه موبایل در بازار اندرویدی محسوب می‌شود.
 
ال‌جی حافظه را در جی 7 دو برابر کرده و با 64 گیگ شروع می‌شود. رم پایه برای هر سه‌گوشی 4 گیگ تعریف‌شده و باتری در جی 7 و 6 یکسان بوده و 3000 میلی‌آمپر است.
 
هر سه مجهز به شارژ بی‌سیم بوده و استاندارد ضد آب IP68 دارند.
 
جدول زیر جزییات بیشتری را به تصویر می‌کشد:
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.