تلفن همراه

گوشی

May 7, 2018
19:09 دوشنبه، 17ام اردیبهشتماه 1397
کد خبر: 90462

صفحه نمایش FullView برای یگ گوشی هوشمند اقتصادی

با نگاهی به بازار تلفن همراه، ما میتوانیم تغییر سریع در تکنولوژی محصول را مشاهده کنیم. از صفحهنمایش کوچک تا اکنون صفحهنمایش بزرگتر و از رزولوشن کم تا تعریف رزولوشن بالا.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی هواوی در ایران، صفحه نمایش FullView د حال حاضر تبدیل به یک روند جدید برای نیاز مصرفکنندگان بهخصوص نسل جوان است. Huawei  از صفحهنمایش ۵.۹۹ اینچی در HUAWEI Y7 Prime 2018 با فناوری FullView Display رونمایی کرد. این دستگاه مخصوص مشتریانی است که به دنبال صفحهنمایش شیک و بزرگ، ویژگیهای عکاسی و تجربه کاربری عالی هستند.
یکی از بزرگترین ویژگیهای HUAWEI Y7 Prime 2018 معرفی فناوری FullView به گوشیهای اقتصادی است که صفحهنمایش بسیار بزرگتری به نسبت ۵.۷ اینچی سامسونگ در J7 2017 و ۵.۷ اینچی OPPO A83 ارائه میدهد. دستگاه HUAWEI یک نمای گستردهتر را فراهم میکند و کاربران را قادر میسازد از تمام اپلیکیشن ها به نحوه بهتری استفاده کنند. این ویژگی شگفتانگیز، نتیجه سرمایهگذاری مستمر تحقیق و توسعه و همچنین غلبه بر چالشهای تکنولوژی مختلف است.
 
دارای میراثی از گوشی های هوشمند پرچمدار در بازار است
 
از نیمه دوم سال 2017، تلفن همراه با صفحهنمایش FullView بهسرعت در حال تبدیلشدن به یک موضوع داغ است. Huawei FullView Display بر روی دستگاههای میان رده و پرچمدار مانند Mate 10 و سری جدید Nova مورداستفاده قرار گرفت. در تاریخ ۲۷ مارس، Huawei یکی دیگر از گوشیهای پرچمدار خود را با نام  HUAWEI P20 با این صفحهنمایش معرفی کرد. HUAWEI FullView Display در HUAWEI Mate 10 -HUAWEI P20 و HUAWEI nova موفقیت خود را جهت گسترش به دیگر محصولات به خوبی اثبات کرد. 
 
درحالیکه نیازهای مصرفکنندگان بهطور مداوم تغییر میکنند، تعداد بیشتری از مصرفکنندگان در سطح ابتدایی مایل به تجربه یک نمایش FullView باکیفیت بهتر هستند اما گزینههای موجود در بازار بسیار محدود است. در صفحهنمایش کوچک کنونی مصرفکنندگان نمیتوانند جزییات بهتر را مشاهده کنند. با مشاهده این شکاف در بازار، Huawei دارای صفحهنمایش ۵.۹۹ اینچی HUAWEI FullView Display را در HUAWEI Y7 Prime 2018 معرفی کرده است که نمایشگر بسیار بزرگتر و گسترده تری نسبت به سامسونگ J7 2017 و OPPO A83 ارائه می دهد.
 
نمایشگر HUAWEI FullView در سری Y به معنای ورود صفحهنمایش FullView به گوشیهای سطح پایین در آینده و تبدیلشدن به اولینی دیگر برای شرکت HUAWEI است. بدین منظور از صفحهنمایش FullView تمامی رنجهای کاربران میتوانند بهرهمند شوند. 
 
درحالیکه یک صفحهنمایش FullView امکان مشاهده بهتر، راحت گرفتن و افزایش بهرهوری کاربر را فراهم میکند، چالش های دیگری را برای طراحی گوشی هوشمند ایجاد میکند. طراحی که باید بهاندازه کافی ظرافت را در خود جای دهد. 
 
اطمینان از کارایی صفحهنمایش ۵.۹۹ اینچی، کار سادهای در صنعت نیست. گوشی هوشمند باید برای کاربر کاملاً جمع جور باشد. HUAWEI Y7 Prime 2018 پس از تلاشهای متعدد، بهترین راهحل را برای رسیدن به تعادل بین صفحهنمایش بزرگتر، بدنه و قابلیت اطمینان در دست شناخته خواهد شد.
 
در حال حاضر اکثر تلفنهای موجود در بازار دارای نسبت ابعاد 16:9 هستند و تنها تعداد کمی از تلفنهای باکیفیت بالا دارای صفحهنمایش 18:9 طراحی میشوند. پس چرا Huawei یک صفحهنمایش 18:9 را برای گوشی اقتصادی مانند HUAWEI Y7 Prime 2018 انتخاب میکند؟ با صفحهنمایش بزرگتر، نسبت 18:9 اجازه میدهد تا یک صفحهنمایش باریکتر و بهینهتر در دست داشته باشید. نسبت ابعاد 18:9 میتواند ۱۲.۵ درصد محتوای بیشتری در مقایسه با صفحهنمایش 16:9 به کاربر نمایش دهد. با مشاهده گستردهتر، کاربران حس بهتری دارند که درنتیجه تجربه کاربری افزایش پیداکرده و به عنوان یک برگ برنده در رقابت با دیگر دستگاههای بازار شناخته خواهد شد. 
ساخت و طراحی نفیس، طراحی شیشه 2.5D منحنی، نسبت ابعاد 18:9 در HUAWEI Y7 Prime 2018 اجازه میدهد تا یک با اسمارت فونی اقتصادی و همهچیزتمام روبه رو باشیم.
 
با توجه به روند تکنولوژی تلفن همراه، احتمالاً میتوانیم ببینیم که اکثر گوشیهای موجود در بازار، طراحی FullView را در آینده نزدیک خواهند پذیرفت. در حال حاضر Huawei FullView Display به تمام سطوح گوشیهای هوشمند این شرکت وارد شده است. مصرفکنندگانی که به دنبال صفحهنمایش بهتری هستند، بدون شک با دنبال کردن این نوع صفحهنمایش نیازشان برطرف خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.