تلفن همراه

ورود مدیرعامل مخابرات به اختلال تلفنی در آبادان و پاسخ به اعتراض کسبه: عذرخواهی میکنم و در اسرع وقت برطرف می شود

majid sadri3.jpg

در پی بروز اختلال در شبکه تلفن ثابت منطقه "فلکه کارون آبادان" و اعتراض جمعی از کسبه این منطقه، سید مجید صدری -مدیرعامل شرکت مخابرات ایران- با ورود به این موضوع ضمن عذرخواهی از مشترکین و با بیان اینکه مهمترین رویکرد شرکت تحقق مشتری مداری است افزود: با توجه به مشکل قطعی به وجود آمده در بخشی از شهرستان آبادان به علت سرقت کابلهای تلفن، کابل هاو تجهیزات برقراری مجدد ارتباط تامین شده و حداکثر در طول ۷۲ ساعت آینده وصل خواهد شد.

سید مجید صدری ضمن عذر خواهی از مشکل پیش آمده برای بخشی از مشترکان شرکت مخابرات ایران در محله فلکه کارون آبادان اعلام کرد: ارتباط مشترکان محل یاد شده به علت سرقت کابل های تلفن از دسترس خارج شده بود که با اقدامات سریع انجام شده توسط مسئوولان مخابرات این منطقه ، مشکل ارتباطی این مشتریان در اسرع وقت رفع و ارتباط تلفنی آنها برقرار می شود.
 
این در حالی است که روز گذشته خبرگزاری صدا و سیما برای نخستین بار نوشت جمعی از کسبه فلکه کارون در تماس با خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان، خواستار پیگیری مشکل قطعی تلفن ثابت خود شدند.
 
کسبه فلکه کارون آبادان می گویند: چندین ماه است بعلت سرقت کابل تلفن ها از این امکان محرومند و به هر مرجعی از اداره مخابرات تا نیروی انتظامی مراجعه کرده اند هیچ کس پاسخگو نیست. براساس گفته آنان، اداره مخابرات اتصال دوباره کابلها را منوط به ایجاد امنیت نیروی انتظامی دانسته و نیروی انتظامی هم مخابرات را موظف به اتصال کابل ها.
 
در همین حال مدیرعامل مخابرات ایران در خصوص کم کاری احتمالی در حل مشکل این مشترکان هم امروز تاکید کرد: در مورد مسببین کم کاری های احتمالی و قطعی ارتباط، پیگیری و برخورد لازم صورت خواهد گرفت.
 
سیدمجید صدری در پایان اضافه کرد: برقراری ارتباط پایدار و بدون قطعی از مهمترین اهداف شرکت مخابرات ایران است و تکریم مشتریان شرکت از اصول مورد تاکید مخابرات در جهت مشتری مداری می باشد.

​​