تلفن همراه

گوشی

May 8, 2018
8:43 سه شنبه، 18ام اردیبهشتماه 1397
کد خبر: 90472

همه‌چیز درباره گلکسی نوت ۹ که ژوئن می‌آید

سامسونگ قصد دارد فبلت برتر سال خود را زودتر از موعد راهی بازار کند.
 
به گزارش خبرآنلاین، از شایعات درباره گلکسی نوت 9 چنین برمی‌آید که این گوشی زودتر از موعد معمول سری نوت، یعنی نه در اوت بلکه در ژوئن رونمایی خواهد شد.
 
 
پیش‌تر از وجود 8 گیگ رم و پردازنده اکسینوس 9815 صحبت به میان آمده بود که ظاهراً غلط از آب درآمده است اما اندروید 8.1 و نمایشگر 6.4 اینچی امولد با نسبت 168.5:9 نمایشگر به بدنه شاید درست باشد.{لینک}
 
اما بیزینس اینسایدر در مقاله‌ای به قلم «آنتونیو ویلاس بوآس» ازآنچه تاکنون درباره نوت 9 اظهارشده، خلاصه‌ای جمع‌آوری کرده که باهم در زیر می‌خوانیم.{لینک}
 
1-     حسگر اثرانگشت به‌صورت نامرئی زیر نمایشگر تعریف شده است.
 
اولین بار لودهنده‌ای به نام «Ice Universe» این موضوع را اعلام کرد اما منابع کره‌ای قادر به تائید آن نیستند.
 
2-     پوسته ظاهری جدید برای نسخه اندروید نوت 9 با نام Crown UX تعریف شده است که با قلم دیجیتال سازگاری دارد.
 
3-     قلم دیجیتال توسعه‌یافته‌تر شده است و ممکن است شکل ظاهری آن نیز عوض شود.
 
4-     باتری بزرگ‌تر در مقایسه با نوت 8 در نوت 9 قابل‌توجه ارزیابی‌شده و از 3300 به 3850 میلی‌آمپر ساعت تغییر کرده است.
 
5-     دوربین بهینه‌سازی شده بر اساس گلکسی اس 9 را روی نوت 9 نیز شاهد خواهیم بود و شاید باگ‌های آن نیز گرفته‌شده باشد و شاهد دوربین قوی‌تر و طبیعی‌تری باشیم.
 
6-     بیکسبی نسخه 2.0 در نوت 9 عرضه می‌شود تا نسل جدید دستیار صوتی سامسونگ بتواند کاستی‌های بیکسبی موجود را رفع کند.
 
7-     صحبت از رونمایی نوت 9 زودتر از موعد شده و برخی حدس می‌زنند تا ژوئن آن را خواهیم دید. نهایت اینکه جولای شاهد عرضه آن در بازار باشیم.
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.