رگولاتوری

هوش مصنوعی

May 18, 2018
19:34 جمعه، 28ام اردیبهشتماه 1397
کد خبر: 90762

گزارش تصویری: مراسم روز جهانی ارتباطات در وزارت ارتباطات

جمعی از نمایندگان مجلس میهمان مراسم چهارشنبه وزارت ارتباطات بودند

جهرمی پروژه های این روز را افتتاح کرد

رسول سرائیان در مورد فاز اول پروژه دولت همراه که در این مراسم افتتاح شد به حضار توضیحاتی داد

وحید صدوقی -مدیرعامل پیشین همراه اول- در اواسط این مراسم، جلسه را برای شرکت در جلسه معارفه محمد مهدی عطوفی -معاون بازاریابی اش در همراه اول- بعنوان مدیرعامل جدید رایتل ترک کرد. صدوقی برنده مناقصه مدیریت پیمان رایتل شده است.

پیشتر اعلام شده بود اسحاق جهانگیری -معاون اول رئیس جمهور- در این مراسم حضور خواهد داشت.

جواد جهرمی با کلیک روی این صفحه به طور نمادین روبان فاز اول پروژه دولت الکترونیک را برید.

وزیر ارتباطات پیش از شروع مراسم از نمایشگاهی که بیرون سالن اجتماعات وزارت ارتباطات تدارک دیده شده بود، بازدید کرد.

برخی پروژه های این نمایشگاه در قالب بنر و بدون غرفه معرفی شده بودند.

دیرین دیرین هم در این نمایشگاه حضور داشت.

جهرمی در سخنرانی خود در این مراسم گفت اولویت اصلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال جاری توسعه استفاده از فناوری اطلاعات است.

مدیرعامل یک استارتاپ حوزه حمل و نقل ترانزیت شرکت خود را به وزیر ارتباطات معرفی میکند.

کشمون ، استارتاپ موفق فروش زعفران به صورت آنلاین در این نمایشگاه حاضر بود.

جهرمی در این مراسم گفت فیلتر و فیلتر شکن معلول بلاتکلیفی ما است

وزیر ارتباطات در این مراسم گفت با اشاره به اینکه پوشش 1246 شهر کشور به نسل های 3 و 4 تلفن همراه مجهز شده اند، گفت: در این شهرها پوشش منطقه ای همراه اول 100 درصد و ایرانسل نیز به 97 درصد رسیده است که 3 درصد باقی مانده مشکل انتقال دارد که به زودی حل می شود.

 

 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.