سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

May 20, 2018
15:43 یکشنبه، 30ام اردیبهشتماه 1397
کد خبر: 90835

هشدار ال‌جی: مواظب باشید تلویزیون‌ OLED تقلبی نخرید!

شرکت ال‌جی الکترونیکس اعلام کرد به تازگی تعدادی تلویزیون‌ تقلبی OLED تحت عنوان این برند در بازار ایران مشاهده شده است.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی ال‌جی الکترونیکس، به تازگی، تلویزیون‌های LED منحنی با عنوان جعلی اولد ال‌جی به صورت قاچاق وارد کشور شده است که بیشتر در استان‌های مرزی کشور به چشم می‌خورند. 
مشتریانی که تمایل به خرید تلویزیون‌های OLED اصل و باکیفیت ال‌جی دارند، باید در انتخاب خود دقت زیادی داشته باشند تا در دام این تلویزیون‌های تقلبی و البته قاچاق و بی‌کیفیت نیفتند. خاطر نشان می نماید شرکت ال جی الکترونیکس و شرکت خدمات گلدیران هر گونه مسئولیت و ارائه خدمات به تلویزیونهای ذکر شده را نیز از خود سلب مینماید.
در این راستا ، این شرکت توصیه می‌کند محصولات اصل ال‌جی را حتماً از فروشگاه های معتبر با ضمانت‌نامه گلدیران و خدمات پس از فروش این شرکت خریداری کنند. مشتریان محترم می توانند جهت اطلاع از فروشگاه های عرضه کننده محصولات ال جی با گارانتی معتبر به وب سایت شرکت ال جی به آدرس www.lg.com/ir/where-to-buy مراجعه فرمایند. 
همچنین، شرکت ال‌جی در ایران چند روش تشخیص محصولات تقلبی از اصل را به خریداران گرامی معرفی می‌کند. شرکت ال‌جی ضمن پیگیری قانونی این مسئله به منظور پیشگیری از متضرر شدن مشتریان محترم، به آنها هشدار می‌دهد با رعایت این موارد، خرید آگاهانه‌ای داشته باشند تا در دام اجناس قاچاق تقلبی و بی‌کیفیت گرفتار نشوند. 
روش های تشخیص محصولات تقلبی از اصل:
توجه به تاریخ تولید محصول: تلویزیون‌هایی که تحت عنوان OLED خمیده ال‌جی به تازگی وارد ایران شده‌اند کاملاً تقلبی و فوق‌العاده بی‌کیفیت هستند. مشتریان ایرانی عزیز لازم است بدانند که شرکت ال‌جی از اواسط سال 2016 به بعد تلویزیون OLED خمیده تولید نکرده و تمام تلویزیون‌های عرضه‌شده ال‌جی از نوع صفحه تخت بوده‌اند. 
نام سیستم عامل تلویزیون: مشتریان گرامی باید توجه داشته باشند که روی جعبه محصولات تقلبی سیستم‌عامل اندروید به عنوان سیستم‌عامل ال‌جی درج شده؛ در حالی که ال‌جی همیشه از سیستم‌عامل پیشرفته webOS خود برای تلویزیون‌های هوشمندش بهره برده است.
شکل بسته‌بندی و لوگو: دقت و بررسی بسته‌بندی از دیگر نکات حائز اهمیت برای تشخیص تلویزیون‌های ال‌جی تقلبی از اصلی است. لوگوی قدیمی الجی به صورت بزرگ روی کارتن بسته‌بندی تلویزیون‌های اصلی ال‌جی درج شده. علاوه بر این، بسیاری از ریموت کنترل‌های تقلبی، فاقد لوگوی بزرگ ال‌جی در پایین کنترل هستند که به سادگی می‌توان تقلبی بودن آن‌ها را تشخیص داد. 
مدل درج شده بر روی محصول : مدل قید شده برروی جعبه محصول وجود خارجی نداشته و با شبیه سازی با مدل های کنونی تلویزیون های ال جی نام گذاری شده تا سبب گمراهی مشتریان شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.