تلفن همراه

صدری: ارتقاء برند مخابرات وابسته به تلاش تک‌تک کارکنان شرکت است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در چهارمین ملاقات عمومی با کارکنان و بازنشستگان شرکت ضمن رسیدگی به مسائل و مشکلات همکاران اعلام کرد: ارتقاء برند مخابرات وابسته به تلاش تک‌تک کارکنان شرکت است.
 
به گزارش روابط عمومی واموربین الملل شرکت مخابرات ایران، سید مجید صدری در این دیدار عمومی که با حضور جمعی از همکاران رسمی، قراردادی، پیمانکاری و بازنشستگان شرکت برگزار شد، خاطرنشان کرد: ارتباط رودرروی مدیران با کارکنان روزبه‌روز باید افزایش پیدا کند و الزام مدیران مخابرات مناطق به برگزاری جلسات هفتگی برای دیدار با کارکنان و رسیدگی به مشکلات ایشان به همین منظور است.
 
وی با آرزوی بهره‌مندی تمام کارکنان از فیوض و برکات معنوی ماه مبارک رمضان تصریح کرد: برگزاری جلسات ملاقات هفتگی از مهم‌ترین روش‌های اطلاع‌یابی دقیق و مستمر مدیران از مسائل و مشکلات کارکنان است.
 
وی افزود: در این جلسات ضمن بررسی‌های لازم، چاره‌اندیشی و رسیدگی به درخواست‌ها و پیشنهادهای کارکنان نیز انجام می‌شود.
 
شایان‌ذکر است در این مراسم جمعی از کارکنان و بازنشستگان شرکت مخابرات ایران در ملاقات‌های جداگانه با مدیرعامل شرکت در فضایی صمیمی به طرح مسائل و دغدغه‌های خود پرداختند و مهندس سید مجید صدری نیز به‌صورت جداگانه در هر مورد دستور بررسی راه‌کارهای موردنظر را صادر کرد.

​​