اپلیکیشن

تلفن همراه

June 1, 2018
18:12 جمعه، 11ام خردادماه 1397
کد خبر: 91177

اپلکیشین‌های قدرتمند ادوبی برای ابزارهای اندرویدی

بی‌تردید ادوبی (Adobe) مشهورترین و محبوب‌ترین شرکت عرضه‌کننده برنامه‌های گرافیکی در جهان است. به‌سختی می‌توان سیستمی را پیدا کرد که حداقل یکی از محصولات این شرکت روی آن نصب نشده باشد. همچنین اکثر ما از کتاب‌ها و مجلات دیجیتالی با فرمت PDF استفاده می‌کنیم که همین شرکت توسعه‌دهنده آن است. در این مقاله شما را با مجموعه اپلیکیشن‌های اصلی شرکت ادوبی برای ابزارهای اندرویدی آشنا می‌کنیم.

اپلکیشین‌های قدرتمند ادوبی برای ابزارهای اندرویدی

وقتی از ادوبی صحبت به میان می‌آید، بی‌اختیار نام فوتوشاپ (Photoshop) در ذهن تداعی می‌شود. نامی که به‌تدریج به نوعی مفهوم تبدیل شده است. همان‌طور که در دنیای دسکتاپ نسخه‌های متعددی از این برنامه وجود دارد، ادوبی برای اندروید نیز نسخه‌های گوناگونی را با قابلیت‌های متفاوت عرضه کرده است:

 

Photoshop Express Logo

Photoshop Express

این نسخه پایه فوتوشاپ برای ابزارهای موبایل است که نزدیک‌ترین رابط کاربری به نسخه‌های دسکتاپ را دارد و استفاده از آن برای کاربران آسان است. این نسخه امکانات مختلفی برای ویرایش و اصلاح تصاویر در اختیار شما قرار می‌دهد.

Photoshop Express

این اپلیکیشن بیش از ۶۰ ظاهر حرفه‌ای و همچنین تکنیک‌های اصلاحی پیشرفته‌ای را برای عکس‌های شما در اختیارتان قرار می‌دهد. شما به‌آسانی می‌توانید ویرایش‌های آشنای فوتوشاپ را روی عکس‌های خود اعمال کنید و به عملکردهای مختلف و قدرتمندی دسترسی داشته باشید.

علاوه بر دو فرمت محبوب JPG و PNG، این اپلیکیشن از دامنه گسترده‌ای از فرمت‌های RAW هم پشتیبانی می‌کند که قابلیت‌های آن را برای ویرایش تصاویری که با دوربین‌های مختلف عکاسی شده‌اند افزایش می‌دهد.

 

Photoshop MIX Logo

Photoshop MIX

نسخه دیگری از فوتوشاپ است که به ‌شما امکان می‌دهد بخش‌هایی از تصاویر مختلف را ببرید، آن‌ها را به ‌صورت لایه‌های جداگانه‌ای روی هم قرار دهید و در نهایت با هم ترکیب کنید.

Photoshop MIX

این اپلیکیشن خلاقیت شما را آزاد می‌کند. شما می‌توانید ویرایش‌های مختلفی را روی عکس‌هایی که گرفته‌اید انجام داده و ظاهر آن‌ها را با اعمال فیلترهای مختلف تغییر دهید. همچنین می‌توانید بخش‌هایی از عکس‌های مورد نظرتان را بریده، یا اجزایی از عکس‌های مختلف را با یکدیگر ترکیب کنید و نتیجه کاملا جدیدی به‌دست آورید.

 

Photoshop FIX Logo

Photoshop FIX

این اپلیکیشن دارای ابزارهای حرفه‌ای برای ویرایش و اصلاح عکس‌های شماست. با این اپلیکیشن می‌توانید به‌سرعت عکس‌هایی که گرفته‌اید را به سطح مطلوب خود برسانید.

Photoshop FIX

این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد عکس‌های روی ابزار اندرویدیتان را سریع، آسان و موثر رتوش کنید. در واقع این اپلیکیشن حاوی ابزارهایی است که برای اصلاح و دستکاری عکس‌ها نیاز دارید. Photoshop Fix قابلیت‌های ارزشمندی را به ویژه در زمینه عکس‌های پرتره ارائه می‌کند.

 

Photoshop Sketch Logo

Photoshop Sketch

با این اپلیکیشن می‌توانید درست مانند زمانی که از کاغذ و ابزارهای نقاشی استفاده می‌کنید، با گوشی یا تبلت خود، به خلاقیت و نقاشی بپردازید.

Photoshop Sketch

این اپلیکیشن تجربه نقاشی با قلم، مداد، ماژیک، مداد شمعی، آب رنگ و انواع رنگ‌ها و قلم‌موهای مختلف را در اختیارتان می‌گذارد. در Sketch به ۱۱ ابزار برای تنظیم اندازه، رنگ، شفافیت و ترکیب لایه‌ها دسترسی دارید. همچنین، با بهره‌گیری از اپلیکیشن Capture CC می‌توانید قلم‌های نامحدودی را به ‌صورت سفارشی‌ برای این اپلیکیشن خلق کنید.

 

Photoshop Lightroom CC Logo

Photoshop Lightroom CC

قابلیت‌های ارزشمند نرم‌افزار مورد علاقه عکاسان یعنی Lightroom، حالا روی ابزارهای موبایل هم قابل دسترسی است.

Photoshop Lightroom CC

این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد تمام مراحل، از ثبت عکس‌ها، ویرایش آن‌ها، سازمان‌دهی، ذخیره‌سازی و در نهایت به‌اشتراک‌گذاری عکس‌ها را از روی ابزار موبایلتان انجام دهید.

 

Illustrator Draw Logo

Illustrator Draw

طرح خلاقانه مورد نظرتان را با قلم‌های استثنائی این اپلیکیشن ترسیم کنید و در نهایت یک تصویر بُرداری (Vector) به ‌دست آورید.

Illustrator Draw

این اپلیکیشن به ‌شما امکان می‌دهد تصویر مورد نظرتان را تا ۶۴ برابر بزرگنمایی کنید، که با توجه به طبیعت تصاویر بُرداری، قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای را برای خلق جزئیات در اختیارتان قرار می‌دهد. همچنین، می‌توانید ۵ سرقلم مختلف را با قابلیت تنظیم شفافیت، اندازه و رنگ برای طراحی انتخاب کنید.

 

Premiere Clip Logo

Premiere Clip

اپلیکیشن تدوین ویدئو است که به شما امکان می‌دهد ویدئوهای جذابی را بدون نیاز به سیستم دسکتاپ و تنها با بهره‌گیری از ابزار موبایلتان، خلق کنید.

Premiere Clip

با این اپلیکیشن، تدوین فیلم‌هایی که با ابزار موبایلتان گرفته‌اید به کاری مفرح و سریع تبدیل می‌شود. علاوه بر قابلیت‌های میکس و مونتاژ ویدئو، این نرم‌افزار امکانات مناسبی را هم در زمینه کنترل و مدیریت صدای کلیپ‌ها و همچنین اضافه کردن تراک‌های صوتی ارائه می‌کند.

 

Capture CC Logo

Capture CC

اپلیکیشنی است که به شما امکان می‌دهد عکس‌ها و تصاویر مختلف را به تم‌های رنگی، الگوهای تصویری، نوشته‌ها، مواد، قلم‌ها و شکل‌هایی برای استفاده در سایر اپلیکیشن‌های این خانواده تبدیل کنید.

Capture CC

از قابلیت‌های جذاب اپلیکیشن Capture CC این است که به ‌شما امکان می‌دهد فونتی مشابه با فونت نوشته‌ای را پیدا کنید که در تصویر مورد نظرتان می‌بینید. شما به ‌راحتی می‌توانید بخش‌های مورد نظرتان از هر تصویر را به الگوهای مختلف، قلم‌ها یا مواد PBR ‏(Physically Based Rendering) مورد استفاده برای آبجکت‌های ۳ بعدی تبدیل کنید.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.