سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

June 2, 2018
11:08 شنبه، 12ام خردادماه 1397
کد خبر: 91190

گرانی تلویزیون فوتبال دوست ها را به سمت ویدیوپروژکتور کشاند

با فرا رسیدن ایام برگزاری مسابقات والیبال لیگ ملت ها و همچنین جام جهانی فوتبال بازار تبلیغات شرکت های عرضه کننده تلویزیون داغ شده است.
 
برندهایی که در صدد هستند تا بهترین محصولات خود را برای این ایام به خریداران عرضه کنند تا آنها را در لذت تماشای مسابقات با کیفیت بالاتر همراهی کنند.  
در بازارهای جهانی تلویزیون های سایز بزرگ فروش بالایی دارند و هر روز وب سایت های خبری لیستی بلندبالا از تلویزیون های سایز بزرگ و جدید را برای خرید پیشنهاد می دهند. در ایران اما به دلیل رکود حاکم بر بازار و کاهش قدرت خریداران، خبری از رونق در بازار تلویزیون و به ویژه نمونه های گران قیمت نیست و تبلیغات برندهایی مانند سامسونگ، ال جی و … چندان اثربخش نبوده است.
فعالان بازار می گویند: برخی از برندها تخفیف و برخی جوایزی نفیس برای خرید تلویزیون های صفحه بزرگ و جدید در نظر گرفته اند؛ اما قیمت گران موجب شده است که این تبلیغات تاثیری که باید نداشته باشد. علی صالحی، یکی از فعالان بازار تلویزیون می گوید: دلیل این اتفاق وضعیت اقتصادی جامعه است . زیرا هر کاربر علاقه مند به فوتبال تمایل دارد با یک تلویزیون سایز بزرگ و جدید برنامه مورد نظر را تماشا کند.
 وی افزود: در کنار این اتفاق شاهد رونق نسبی در بازار دستگاه های ویدئوپروژکتور هستیم. این فعال بازار افزود: طی ماه های اخیر این بازار رونق گرفته و نمونه هایی با کیفیت تصویر بالا و قیمت حدودی 3 تا 4 میلیون تومان در بازار محبوب شده اند.
به گفته وی، دستگاه های ویدیو پروژکتور به خوبی توانسته اند توجه علاقه مندان به فوتبال و فیلم را به خود جلب کنند و با توجه به اینکه قابل حمل بوده و تصاویر را با کیفیت مطلوب روی دیوار نمایش می دهند، مخاطبان بسیاری یافته اند. به گفته کارشناسان هم دستگاه های ویدیو پروژکتور به رقبایی برای تلویزیون های سایز بزرگ تبدیل خواهند شد.  
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.