اینترنت و شبکه

رسانه‌های اجتماعی

فناوری اطلاعات

June 7, 2018
11:09 پنجشنبه، 17ام خردادماه 1397
کد خبر: 91263

اینستاگرام با ویدئوهای یک ساعته رقیب یوتیوب می شود

گزارشی جدید نشان می دهد اینستاگرام قصد دارد امکان پست ویدئوهای یک ساعته را برای کاربران خود فراهم کند و به این ترتیب به رقیب یوتیوب بدل خواهد شد.
 
به گزارش مهر به نقل از ماشابل، اینستاگرام با آپدیت جدید خود احتمالا به رقیبی برای یوتیوب تبدیل خواهد شد.
 
طبق گزارش جدید وال استریت ژورنال این اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس مشغول ساخت قابلیتی است که به کاربران اجازه می دهد ویدئوهایی یک ساعته پست کنند.
 
در حال حاضر کاربران می توانند ویدئوهایی یک دقیقه ای در حساب کاربری خود و ۱۵ ثانیه ای در استوری ها پست کنند.
 
البته این گزارش به طور دقیق عملکرد چنین ویژگی را تشریح نمی کند بلکه به نظر می رسد این بخشی از افزودنی های استوری اینستاگرام باشد.
 
هنوز مشخص نیست این قابلیت چه زمانی عرضه می شود اما گام بزرگی برای اینستاگرام به حساب می آید.
 
این گام فرصت های درآمدزایی بیشتری برای اینستاگرام فراهم می کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.