سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

June 8, 2018
18:06 جمعه، 18ام خردادماه 1397
کد خبر: 91282

ویدیو پروژکتور ۴K ال‌جی با قیمت ۳ هزار دلار عرضه می‌شود

نخستین ویدیو پروژکتور ال‌جی که قابلیت پخش تصاویر ۱۵۰ اینچی با وضوح و کیفیت ۴K را دارد، این هفته قدم به بازارهای جهانی می‌گذارد.
 
 
به گزارش ایسنا به نقل از وب سایت تک کرانچ، شرکت کره ای ال جی (LG) در نمایشگاه علم، فناوری و تکنولوژی CES اعلام کرده بود که می خواهد یک ویدیو پروژکتور کوچک که قادر است تصاویر ۱۵۰ اینچی و با کیفیت و وضوح تصویر ۴K پخش کرده و نمایش دهد را به بازار عرضه کند. حالا گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که قیمت این محصول جدید ۳ هزار دلار خواهد بود.
 
شاید این قیمت برای بسیاری از کاربران و علاقمندان به تکنولوژی بسیار زیاد و غیرقابل توجیه باشد، اما جالب است بدانید به عقیده بسیاری از تحلیلگران فعال در حوزه فناوری، قیمت این محصول نسبت به قابلیت و مشخصات فنی این پروژکتور کاملا متناسب است. 
 
این محصول از استاندارد HDR۱۰ برای وضوح تصویر ۴K بهره می برد و همچنین به دو اسپیکر داخلی ۷ واتی و خروجی صدای اوپتیکال، درگاه HDMI و بلوتوث نیز مجهز است. سیستم عامل این پروژکتور وب او اس ال جی است که این امکان را به کاربران می دهد تا به پلتفرم های استریم آنلاین و پخش محتوا از طریق تلویزیون دسترسی داشته و از تماشای فیلم و برنامه های متنوع و مودرعلاقه خود لذت ببرند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.