تلفن همراه

گوشی

June 9, 2018
15:14 شنبه، 19ام خردادماه 1397
کد خبر: 91326

اپل قیمت آی‌فون ۱۰جدید را کاهش می‌دهد

اگر آخرین نتایج تحقیقات تحلیلگر معروف اپل «مینگ چی کو» حقیقت داشته باشد. احتمالا اپل قیمت آی‌فون‌های جدیدش را کاهش می‌دهد.
طبق گفته‌های مینگ چی کو، این قیمت‌ها احتمالا کمتر از سری آخر آی‌فون‌های معرفی شده به بازار باشد. آی‌فون ۱۰ که سال گذشته معرفی شد مرز ۱۰۰۰ دلار را پشت سر گذاشت و حال مینگ معتقد است نسل جدید آی‌فون ۱۰ قیمتی بین ۸۰۰ تا ۹۰۰ دلار و آی‌فون ۱۰ پلاس هم بین ۹۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. همچنین مدل ۱/ ۶ اینچی آی‌فون مجهز به پنل ال‌سی‌دی هم با قیمتی بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ دلار عرضه خواهد شد. با اینکه پیش‌بینی‌ها و تحلیل‌های مینگ اکثرا قابل اعتماد هستند اما باید به این نکته هم اشاره کرد منابعی که مینگ این اطلاعات را از آنها کسب کرده اکثرا از شرکت‌های تامین‌کننده قطعات آی‌فون هستند و ارتباطی با بخش مدیریت اپل ندارند. بنابراین نمی‌توان به واقعی بودن این قیمت‌ها اطمینان کامل داشت، چراکه فعلا زمان زیادی تا تاریخ معرفی آی‌فون‌های جدید کمپانی اپل باقی مانده است.
ضمنا هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست اپل بخواهد امسال آی‌فون ۱۰ با قیمت ارزان‌تر را روانه بازار کند، چراکه قیمت بالای آی‌فون ۱۰ فعلی باعث افزایش درآمد سالانه اپل در ۹ ماه اخیر شده است. در ضمن طبق گفته‌های بسیاری از تحلیلگران، اپل سپتامبر امسال قصد دارد ۳ آی‌فون جدید را معرفی کند. آی‌فون ۱۰ با نمایشگر اولد ۸/ ۵ اینچی، آی‌فون ۱۰ پلاس با نمایشگر ۱/ ۶ اینچی و آی‌فون ۱/ ۶ اینچی با نمایشگر ال سی‌دی و قیمت پایین‌تر پرچمدارهایی خواهند بود که به احتمال زیاد سپتامبر امسال رونمایی خواهند شد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.