سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

June 9, 2018
15:38 شنبه، 19ام خردادماه 1397
کد خبر: 91335

لپ تاپ مجهز به ویندوز ۱۰ با ۲ نمایشگر

شرکت ایسوس لپ تاپ جدیدی را در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۸ تایوان در معرض دید قرار داده که اگر چه مجهز به ویندوز ۱۰ است، اما در آن به جای صفحه کلید از دو نمایشگر استفاده شده است.
 
به گزارش ویندوز سنترال، لپ تاپ یادشده که پروژه پریکاگ نام گرفته یک مدل مفهومی است که به احتمال زیاد تولید عمومی آن از سال ۲۰۱۹ آغاز می شود.
 
علاقمندان می توانند از هر یک از دو نمایشگر لپ تاپ یادشده برای انجام امور مختلفی استفاده کنند و به عنوان مثال یکی از نمایشگرها را به صفحه کلید مبدل کنند و نمایشگر دیگر را به ابزاری برای اجرای بازی یا برنامه های مختلف مبدل سازند.
 
گفته می شود شرکت لنوو هم به دنبال تولید لپ تاپ مشابهی است که از نظر امکانات مشابه با لپ تاپ یوگا بوک همین شرکت است. لپ تاپ یادشده مجهز به یک نمایشگر بوده و در کنار آن به جای یک نمایشگر ال سی دی دیگر از صفحه ای سازگار با قلم های الکترونیک به منظور تایپ و نگارش انواع مطلب استفاده شده است.
 
 
به احتمال زیاد در این لپ تاپ به جای پردازنده اتم از جدیدترین سخت افزارهای تولیدی شرکت اینتل استفاده می شود. مایکروسافت امیدوار است با پشتیبانی از تولید چنین لپ تاپ هایی میزان استفاده از ویندوز ۱۰ و مقبولیت آن را افزایش دهد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.