بازی

فناوری اطلاعات

June 11, 2018
15:46 دوشنبه، 21ام خردادماه 1397
کد خبر: 91391

بازی Battlefront II و آپدیت‌های جدید

امروز در جریان کنفرانس E3، شرکت Dice از آپدیت‌های جدیدی برای بازی محبوب جنگ ستارگان نسخه Battlefront II رونمایی کرد. از این به بعد کاربران قادر خواهند بود در دوره نبرد کلون‌ها هم به بازی بپردازند و قرار است چندین کاراکتر جدید را هم وارد بازی شوند که Anakin Skywlaker، Count Dooku، General Grievous و Wan Kenobi از جمله این کاراکترهای تازه وارد محسوب می‌شوند. هنوز تاریخ دقیقی برای این آپدیت‌ها اعلام نشده است.
 
با اینکه بازی Battlefront II تا الان امکان بازی کردن به عنوان نیروی کلون را داده بود، اما نسخه جدید بیشتر روی آخرین نسخه‌های فیلم جنگ ستارگان یعنی The Force Awakens و Rogue One تمرکز کرده است. این اولین باری خواهد بود که کاربران می‌توانند به عنوان کاراکترهای سری جدید این فیلم نقش ایفا کرده و یا سیاره «جئونوسیس» را ملاقات کنند. «دنیس برنوال» مدیر طراحی این بازی گفته که نسخه جدید شامل بزرگترین مرحله‌ای که تا بحال برای این بازی ساخته شده نیز خواهد بود.
 
علاوه بر Battlefront II، سازنده بازی Titanfall هم از بازی جنگ ستارگان خود رونمایی کرد که قرار از سال آینده وارد بازار شود. نام این نسخه Jedi: Fallen Order خواهد بود.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.