بازی

رسانه‌های اجتماعی

فناوری اطلاعات

June 12, 2018
18:17 سه شنبه، 22ام خردادماه 1397
کد خبر: 91442

معرفی هاب اختصاصی بازی های ویدیویی توسط فیس بوک

پخش بازی‌های ویدیویی این روزها حسابی بازار داغی دارد . هر هفته میلیون‌ها نفر ساعت‌ها وقت می‌گذراند و بازی کردن آنلاین دیگران را تماشا کرده و یا اخبار مربوط به دنیای بازی‌های ویدیویی را دنبال می‌کنند. سرویس‌هایی مثل Twitch نیز وجود دارند که چنین بازی‌هایی را پخش می‌کنند. حتی شبکه یوتیوب نیز بخشی را به عنوان پخش بازی به سرویس خود اضافه کرده است. فیس بوک نیز از دیگر شرکت‌هایی بود که انتظار می‌رفت به زودی پا در این میدان بگذارد. این شبکه اجتماعی به تازگی سرویس جدیدی را تحت عنوان  Fb.gg معرفی کرده که از آن به عنوان هاب اختصاصی پخش ویدیو گیم نام می‌برد.
 
کاربران فیس بوک می‌توانند از طریق سرویس  Fb.gg به تعداد زیادی فیلم از بازی‌های ویدیویی دسترسی پیدا کنند. این سرویس به گونه‌ای هوشمند می‌تواند ویدیوهای بازی‌های مختلف را بر اساس سلیقه و لایک‌های کاربر مدیریت کرده و در صفحه پروفایل وی نمایش دهد. سرویس جدید فیس بوک همچنین گروه‌ها و پیج‌هایی که کاربر لایک کرده و دنبال می‌کند را نیز در سیستم خود مدنظر قرار داده و ویدیوها را بر اساس این فیلترها در پروفایل شخص نمایش می‌دهد. انتشار خبرهای متنوع دیگری نیز مرتبط با دنیای بازی‌های ویدیویی مانند اخبار مربوط به برگزاری مراسم‌ها، اعلان‌های شرکت‌های تولید کننده بازی‌های ویدیویی و غیره نیز از طریق این سرویس صورت می‌پذیرد.
 
ایجاد یک هاب اختصاص یافته به بازی‌های ویدیویی به فیس بوک کمک می‌کند که اخبار مرتبط با این بخش از دنیای دیجیتال را یک جا جمع کرده و از گم شدن آنها در میان دیگر مطالب صفحه News Feed کاربر جلوگیری کند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.