رسانه‌های اجتماعی

June 18, 2018
18:50 دوشنبه، 28ام خردادماه 1397
کد خبر: 91617

کاسبی اینستاگرام به استوری کشیده شد

اینستاگرام اعلام کرده که قصد دارد قابلیت تبلیغ و خرید و فروش محصولاتش را به استوری ها نیز تعمیم دهد.
 
به گزارش phonearena، شبکه‌های اجتماعی در چند سال اخیر، هر یک به منظور جلب رضایت کاربران خود و افزایش محبوبیت و استفاده توسط کاربران، گاهی قابلیت‌ها و امکانات جدیدی را اضافه و ارائه می‌کنند.
 
قابلیت افزودن استوری‌های اینستاگرام در ماه اوت سال گذشته ۲۰۱۶ میلادی به این شبکه اجتماعی اضافه شد و از همان ابتدا میلیون‌ها طرفدار را به خود جذب کرد. از آن زمان تاکنون که حدود بیش از یک سال می‌گذرد، می‌توان گفت این قابلیت مهم‌ترین و پرطرفدارترین قابلیتی است که تاکنون به اپلیکیشن اینستاگرام افزوده شده است.
 
اینستاگرام در وبلاگ خود نوشته است که می‌خواهد قابلیت خرید و فروش، همچنین تبلیغ محصولات و کالاهای مختلف را که پیش از این در پست های این پلت‌فرم وجود داشت، به استوری هم اضافه کند.
 
به نظر می‌رسد اینستاگرام که یکی از بزرگترین و موفق‌ترین زیرمجموعه‌های شرکت فیس بوک است، تحت تاثیر سیاست‌های شرکت مادرش، فیس بوک، درحال پیشروی است، چراکه در سال‌های اخیر، اینستاگرام به منظور افزایش درآمد خود، اقدامات زیادی را در راستای افزایش فعالیت صاحبان کسب و کار و تاجران در محیط مجازی این شبکه اجتماعی انجام داده است که از جمله مهم‌ترین این کارها، اجازه به صاحبان کسب‌وکار برای تبلیغ مستقیم محصولات و کالاهای موردنظر خود با انتشار پست های اینستاگرامی است.
 
بدین ترتیب، به‌عنوان مثال تاجران و صاحبان کسب و کار در صنعت پوشاک می‌توانند با ارسال تصاویری از البسه و پوشاک تولیدی خود به تبلیغ آن و قیمت‌گذاری دقیق برروی تصاویر اقدام کنند و کاربران نیز با لمس قیمت و لباس مذکور، مستقیما به وب‌سایت شرکت مربوطه می‌روند و می‌توانند آن را به‌صورت اینترنتی خریداری کنند و یا به فروشگاه‌های آن مراجعه کنند.
 
حالا اینستاگرام اعلام کرده است که می‌خواهد این قابلیت را به‌زودی به پلت‌فرم استوری‌های این شبکه اجتماعی نیز بیفزاید تا نظر خیل عظیمی از کاربران و صاحبان کسب‌وکار را بیش‌تر به خود جلب و به طرفداران خود اضافه کند.
 
اینستاگرام، در ماه سپتامبر سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی به رکوردی بی‌سابقه در میان شبکه‌های اجتماعی دست یافت و آن هم جای دادن بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه بود.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.