بازی

فناوری اطلاعات

June 19, 2018
21:34 سه شنبه، 29ام خردادماه 1397
کد خبر: 91691

توپ فوتبال هوشمند INSAIT JOY شیائومی با قیمت ۲۹۹ یوان رونمایی شد

همزمان با دوره‌ی جام جهانی فیفا، غول تولید‌‌ کننده چینی، شیائومی، کراودفاندینگ توپ فوتبال هوشمند جدید INSAIT JOY خود را با قیمت ۲۹۹ یوان (۴۷ دلار) آغاز کرد. فروش این محصول از تاریخ ۱۰ ژوئیه آغاز خواهد شد.
 
توپ فوتبال هوشمند INSAIT JOY شیائومی در دو اندازه موجود است که شامل اندازه‌های ۴ و ۵ می‌باشد. اندازه ۴ بیشتر برای جوانان / نوجوانان مناسب است. این توپ دارای محیط ۶۳۵ – ۶۶۰ میلیمتر و وزن ۳۵۰ – ۳۹۰ گرم می‌باشد که از ترکیب رنگی جذاب آبی و زرد غالب استفاده می‌کند. از سوی دیگر، اندازه ۵ برای بزرگسالان / حرفه‌ای‌ها مناسب بوده و دارای محیط ۶۸۰ – ۷۰۰ میلیمتر و وزن ۴۲۰ – ۴۵۰ گرم است که از رنگ جذاب آبی استفاده می‌کند.
 
توپ فوتبال هوشمند INSAIT JOY شیائومی تکنولوژی پیوند حرارتی را به جای فرآیند دوخت سنتی، به کار گرفته است. این توپ دارای سفتی هوای خوب و موادی است که امکان تغییر شکل هنگام ساییده شدن و غوطه وری در آب جلوگیری می‌کند. این محصول از پوسته PU مقاوم در برابر سایش و بوتیل لایر ساخته شده است که با استاندارد توپ FIFA مطابقت دارد. 
 
به عنوان یک توپ فوتبال هوشمند، یک ماژول محاسبه مسیرِ با سرعت بالا، یک چیپ محاسبه‌‌گر میکرو و یک سنسورِ با عملکرد بالا، به این توپ متصل می‌شوند تا الگوریتم حرفه‌ای مسیر حرکت را در لحظه فراهم کنند. شما می‌توانید مسیر دینامیک را تجزیه و تحلیل کنید زیرا نتیجه حرکت به درستی ثبت می‌شود. این توپ دارای پشتیبانی از APP می‌باشد و می‌تواند ویدیو کوتاهی را در طول استفاده ضبط کند. دینامیک‌های داده‌های حرکتی، ذخیره‌سازی ابری و به اشتراک‌گذاری در پلتفرم های اجتماعی، قابلیت‌های دیگر این توپ هوشمند هستند. علاوه بر این، APP سه سطح و ۱۴ برنامه ورزشی پیشرفته را ایجاد می‌کند و سیستم می‌تواند دستاورد هر تمرین را ذخیره سازد. رتبه‌بندی دستاوردهای شخصی توسط متخصص آنلاین نیز وجود دارد.
 
همچنین این توپ از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و می‌تواند با یک بار شارژِ ۳۰ دقیقه‌ای، به مدت ۳ ساعت به طور پیوسته استفاده شود. باتری کاملا فول شارژ آن امکان استفاده‌ی بیش از ۷ ساعت از آن را در یک بار فراهم می‌سازد و ۴۰ روز نیز در حالت استندبای شارژ نگه می‌دارد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.