اپراتورها

تلفن همراه

June 20, 2018
16:43 چهارشنبه، 30ام خردادماه 1397
کد خبر: 91694

تماشای برنامه‌های اختصاصی جام جهانی از لنز برای ایرانسلی‌ها رایگان شد

علاقه‌مندان به فوتبال می‌توانند از شبکه «لنز اسپرت» تلویزیون تعاملی لنز ایرانسل تمام مسابقات جام جهانی فوتبال در روسیه را به همراه برنامه ویژه «فوتبال کرملین»، رایگان تماشا کنند.
 
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، برنامه ویژه لنز ایرانسل برای جام جهانی فوتبال، «فوتبال کرملین» همه روزه با شروع مسابقات از شبکه «لنز اسپرت» آغاز می‌شود. مشترکان ایرانسلی که بسته اینترنت فعال داشته باشند، هزینه‌ای بابت مصرف دیتا و اشتراک آن پرداخت نخواهند کرد.
 
برنامه‌ ویژه جام جهانی 2018 شبکه «لنز اسپورت» با نام «فوتبال کرملین» همزمان با پخش زنده مسابقات، گزارشگر، تیم کارشناسی و اخبار و حواشی جام جهانی را نیز به صورت اختصاصی به مخاطبان خود ارائه ‌می‌کند.
 
تلویزیون تعاملی لنز ایرانسل، این امکان را برای تمامی برنامه‌ها وشبکه‌های خود فراهم کرده است که مشترکان بتوانند از آرشیو ساعتی، روزانه و هفتگی برنامه‌ها در صورت نیاز استفاده کنند.
 
«لنز اسپرت» شبکه خصوصی و تخصصی ورزش ایران است. ایرانسل علاوه بر این شبکه‌ «لنز اسپرت پلاس» را با هدف ارائه محتواهای اختصاصی خود از لالیگا و شبکه‌های اختصاصی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال را با هدف ارائه بی‌واسطه‌تر اخبار و اطلاعات این باشگاه‌های پرطرفدار راه اندازی کرده است.
 
شبکه «لنز اسپورت» از طریق نرم افزار کاربردی لنز و همچنین وب‌سایت لنز به نشانی Lenz.ir  برای تمام افراد در دسترس است. همچنین علاقه‌مندان به فوتبال می‌توانند شبکه «لنز اسپورت» را از نشانی مستقیم  lenz.ir/live/213بر بستر وب نیز تماشا کنند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.