تلفن همراه

مدیریت سرویس‌های پیامکی در سامانه رایتل من

رایتل امکان مدیریت سرویس‌های پیامکی در سامانه رایتل من را برای مشترکین خود فراهم کرد.
 
به گزارش روابط عمومی رایتل، مشترکین رایتل از این پس می‌توانند با استفاده از سامانه "رایتل من" نسبت به مدیریت خدمات پیامک انبوه و سرویس‌های ارزش افزوده اقدام کنند.
 
با ایجاد این قابلیت از این پس مشترکین رایتل می‌توانند بدون نیاز به برقراری ارتباط با بخش خدمات مشترکین یا مراجعه به نمایندگی‌های رایتل نسبت به مدیریت خدمات پیامکی انبوه، فعال و غیر فعال‌سازی تبلیغات پیامکی اپراتور و دیگر تبلیغات پیامکی اقدام کنند.
 
همچنین با دسترسی به بخش مدیریت خدمات ارزش افزوده در این سامانه علاوه بر امکان مشاهده تمامی سرویسهای ارزش افزوده پیامکی به صورت دسته‌بندی شده با امکان فعال و غیر فعال‌سازی به صورت مستقیم، امکان مشاهده فهرست سرویسهای فعال مشترک و غیر فعالسازی آن‌ها بصورت یکجا وجود دارد.
 
لازم به ذکر است رایتل به عنوان اپراتور پیشگام، براساس مصوبه 270 کمیسیون سازمان تنظيم مقررات ارتباطات راديويي کشور، مقررات ارایه خدمات محتوایی و با تلاش همکاران خود به این مهم دست یافته است.

​​