اپلیکیشن

تلفن همراه

June 24, 2018
20:26 یکشنبه، 3ام تیرماه 1397
کد خبر: 91807

گوگل پادکست برای اندرویدی‌ها منتشر شد

گوگل به تازگی اپلیکیشن مخصوص پادکست خود را تحت عنوان گوگل پادکست برای گوشی و دستگاه‌های الکترونیکی اندرویدی منتشر کرده که به کاربران اجازه می‌دهد به حجم زیادی از پادکست‌های آنلاین دسترسی داشته باشند.
 
به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت gsmarena، این روزها که فایل و پادکست‌های صوتی از محبوبیت و استقبال زیادی برخوردار شده است، گوگل به فکر ایجاد یک پلت‌فرم برای دسترسی آزادانه کاربران به پادکست‌های مورد علاقه خود افتاده است. این پلت‌فرم که گوگل پادکست نام دارد، در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی و آنلاین گوگل پلی‌استور قابل دسترسی، دانلود، نصب و استفاده است. این در حالیست که هم اکنون نسخه iOS هنوز برای گوشی‌های آیفون ارائه و منتشر نشده است اما گوگل وعده داده که قرار است به زودی پلت‌فرمی مخصوص سیستم عامل iOS نیز توسعه داده شود.
 
اپلیکیشن گوگل پادکست به کاربران این امکان را می‌دهد تا به جست‌وجو و دنبال کردن پادکست‌های صوتی موردنظر خود در این پلت‌فرم بپردازند و از گوش فرادادن به فایل‌های موردعلاقه خود لذت ببرند.
 
پس از آنکه کاربران پادکست‌های صوتی موردعلاقه خود را دنبال (Subscribe) کنند، قادر خواهند بود قسمت‌های مدنظر را دانلود کنند تا زمانی که دسترسی به اینترنت ندارند، نیز مورد استفاده قرار بگیرد.
 
حساب کاربری گوگل پادکست به‌طور مستقیم با حساب کاربری گوگل شما لینک شده و در ارتباط خواهد بود. پادکست‌های صوتی که از جذاب‌ترین سرویس‌های اینترنتی در حوزه سرگرمی به شمار می‌روند، تاکنون در سرویس گوگل پلی موزیک قابل دسترس بودند اما حالا کاربران و علاقمندان می‌توانند با معرفی این اپلیکیشن جداگانه و منحصر بفرد، با نصب و دانلود این برنامه، از خدمات آن بهره‌مند شوند.
 
پادکست (Podcast)، پادپخش و یا تدوین صوتی انتشار مجموعه‌ای از پرونده‌های رسانه دیجیتال است که توزیع آن در اینترنت صورت می‌گیرد و کاربران می‌توانند برروی گوشی‌های هوشمند خود به آن‌ها گوش بسپارند. این روش ارائه محتوا در سال ۲۰۰۴ میلادی محبوبیت زیادی پیدا کرد و برخی از آن به‌عنوان رادیوی اینترنتی یاد می‌کنند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.