تلفن همراه

گوشی

لوازم جانبی

June 30, 2018
19:55 شنبه، 9ام تیرماه 1397
کد خبر: 92009

با این قاب گوشیتان را راحت به زمین بیندازید

افتادن گوشی بر روی زمین معمولا رخدادی نگران کننده است، زیرا ممکن است به آسیب دیدن تلفن همراه منجر شود و خسارت مادی به دنبال بیاورد.
به گزارش نیواطلس، با توجه به همین مساله تلاش برای تولید ابزار و قاب هایی که آسیب ناشی از سقوط ناگهانی گوشی را به حداقل برساند از مدت ها قبل آغاز شده است.
 
یکی از این ابتکار عمل‌ها تولید قاب‌های مجهز به کیسه هوا موسوم به ای دی کیس است. قاب یادشده که فعلا نمونه‌هایی آزمایشی از آن تولید شده حاصل ابتکار عمل جوانی 25 ساله به نام فیلیپ فرنزل است که دانشجوی مقطع کارشناسی در دانشگاه Aalen آلمان است.
 
قاب یادشده نسبتا باریک بوده و بر روی گوشی آیفون 6 و مدل های بالاتر قابل نصب می باشد. حسگرهای این قاب سقوط ناگهانی گوشی را درک می کنند و به سرعت حفاظ های آهنی شکل قلاب گونه خود را از چهار طرف قاب به سمت خارج فعال می کنند تا گوشی در زمان برخورد با زمین کمترین آسیب را ببیند.
 
تلاش برای تجاری سازی این فناوری آغاز شده، اما هنوز مشخص نیست آیا سرمایه گذاری برای تولید انبوه قاب های یادشده پیدا می شود یا خیر.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.