اپراتورها

تلفن همراه

July 3, 2018
15:44 سه شنبه، 12ام تیرماه 1397
کد خبر: 92075

ایرانسل سیمکارت TDD دائمی عرضه کرد

سیم‌کارت‌های دائمی برای مودم‌های اینترنت ثابت یا TD-LTE ایرانسل ارائه شد.
 
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در راستای ارائه آخرین فناوری‌های روز دنیا توسط بزرگترین اپراتور دیتای کشور سیم‌کارت‌های دائمی برای مودم‌های اینترنت ثابت پشتیبانی کننده از نسل‌های 4 و 4.5 (TD-LTE) در اختیار مشترکان قرار گرفت.
 
از مزایای استفاده از سیم‌کارت‌های دائمی برای مودم‌های TD-LTE می‌توان به تسهیل در پرداخت‌های دوره‌ای هزینه‌های مشترکان اشاره کرد.
 
مشترکانی که از سیم‌کارت‌های دائمی در مودم‌های TD-LTE استفاده می‌کنند، در پایان هر دو ماه یک صورت‌حساب در نشانی پست الکترونیکی (email) خود دریافت می‌کنند و برای پرداخت این صورت‌حساب 28 روز فرصت دارند.
 
مبلغ حد اعتبار اولیه در این سیم‌کارت‌ها 100هزار تومان در نظر گرفته شده است. حد اعتبار اولیه در سیم‌کارت‌های دائمی  مبلغی است که به صورت پیش‌فرض و بدون نیاز به پرداخت ودیعه، در حساب مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل لحاظ می‌شود، بر این اساس مشترک می‌تواند بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ اضافه، در طول دوره تا سقف این اعتبار از حساب خود برای خرید بسته‌های اینترنت ثابت و یا به صورت مصرف آزاد استفاده کند. سیم‌کارت‌های دائمی پشتیبانی کننده از نسل‌های 4 و 4.5 اینترنت ثابت (TD-LTE) ایرانسل با قیمت 60 هزارتومان ارائه شده است.
 
متقاضیان دریافت سیم‌کارت‌های دائمی برای مودم‌های TD-LTE می‌توانند از طریق فروشگاه اینترنتی ایرانسل به نشانی shop.irancell.ir، اقدام کنند.
 
بسته‌های اینترنت موجود برای سیم‌کارت‌های دائمی TD-LTE بسته‌هایی مشابه با بسته‌های  ارائه شده برای سیم‌کارت‌های اعتباری نسل‌های 4 و 4.5 ثابت (TD-LTE) است.
 
ایرانسل از زمان بهره برداری تجاری تکنولوژی نسل چهار ثابت TD-LTE در کشور تا کنون بیش از 145 شهر را تحت پوشش قرار داده است.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.