تلفن همراه

گوشی

لوازم جانبی

July 15, 2018
18:40 یکشنبه، 24ام تیرماه 1397
کد خبر: 92373

نخستین کابل شارژ منعطف ساخته شد

یکی از معضلات همیشگی استفاده از کابل شارژ، پارگی زودهنگام و جدا شدن سیم‌های داخل آن از یکدیگر است.
برای حل این مشکل کابل شارژ منعطفی با نام USB93 طراحی و تولید شده است که با حرکت چرخشی راه حلی هوشمندانه برای حل این معضل ارائه داده است. این کابل شارژ براق اولین کابل انعطاف پذیر و بدون پارگی USB در جهان به‌شمار رفته و قادر است در سه جهت مختلف و در زوایای 90 درجه به چرخش درآید.
توپی نوآورانه در انتهای کابل اجازه می‌دهد تا کابل در مکان‌های مختلف بدون درنگ حرکت کند. این توپی مخصوص دارای دو شیار در ابتدای ورودی شارژ است. این شیارها باعث انعطاف سیم کابل شده و کاربر براحتی می‌تواند آن را در زوایای مختلف حرکت دهد. از دیگر مزایای این کابل منعطف، سرعت شارژی 2.4 برابر با دیگر کابل‌ها است. USB93 با الهام از یک روباتیک ناسا طراحی شده است و با صرف چندین ماه تحقیق و بررسی، نوآورانه‌ترین طراحی مکانیکی در کابل USB به‌شمار می‌رود.
«آن سیئد» یکی از طراحان این کابل منعطف می‌گوید: ما تمامی کابل‌های طراحی شده برای گوشی‌های هوشمند را تجربه کرده و در تمامی آنها پارگی و خرابی زودهنگام را تجربه کردیم.
به همین دلیل USB93 را طراحی کرده‌ایم تا کاربران با استفاده از آن انعطاف‌پذیری نرم، دوام بی‌نظیر، شارژ سریع و صرفه‌جویی در هزینه‌ها را تجربه کنند. این کابل در پنج رنگ مختلف و در سه نسخه برای Apple Lightning، Micro USB و Connectors Type-C تولید شده است. در حال حاضر این محصول فناورانه در سایت کیت استارتر با قیمتی برابر با 19 دلار پیش فروش می‌شود.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.