فناوری اطلاعات

جهرمی: پست به یک نشان فاخر تجاری بدل شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه کنترل پروژه های شرکت ملی پست گفت: پست باید به یکی از نشان های فاخر تجاری کشور بدل شود.
به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه کنترل پروژه های پست با اشاره به ظرفیت ها و دارایی های پست، گفت: توجه به ارتقای کیفیت خدمات و لزوم تکریم مشتریان و ارباب رجوع از مهم ترین وظایف شبکه پستی به شمار می رود.
 
وی افزود: فرآیند انجام عملیات پستی نیاز به نظارت مستمر داشته و می توان متناسب با نیاز مشتریان، فرآیند آن را تعریف کرد.
 
جهرمی نیاز جامعه به خدمات پستی به روز را از جمله مطالبات جدی عنوان کرد و گفت: پست نیاز به پیشرفت دارد و انتظار مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری ارتباطات، ایجاد تحول و تنوع در خدمات و گسترش آن در سطح کشور است.
 
وزیر ارتباطات همچنین تعیین استراتژی های مناسب برای جذب بازار و و ارتقای کیفیت خدمات را از جمله تکالیف مهم پست برشمرد و تاکید کرد: پست با شاخص هایی نظیر افزایش ترافیک و گسترش سبد خدمات ارزیابی می شود و باید متناسب با جغرافیای هر استان محصولات خدماتی تولید شود.
 
وی تصریح کرد: اگر ارایه خدمت به مردم با شناخت مزیت های منطقه ای و متناسب با ساختار هر نقطه از کشور انجام شود در جلب رضایت مشتری و کاهش هزینه ها تأثیر زیادی دارد.
 
جهرمی با تاکید به اهمیت رضایت مردم از خدمات و نیاز به ارایه راهکار برای جلب نظر آنان، خاطر نشان کرد: باید ضمن ارتقا وجهه سازمانی در نزد همکاران، به راه کارهای بهبود تعصب سازمانی در بین آنان نیز توجه داشت.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اهمیت برندسازی در پست و قدمت طولانی این سازمان در کشور گفت: می توان با استفاده از قدمت و سابقه طولانی پست، این شبکه را به یکی از برندهای شاخص کشور بدل کرد و با استفاده از ظرفیت رسانه ها به معرفی خدمات پستی پرداخت.
 

​​