تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

July 22, 2018
14:24 یکشنبه، 31ام تیرماه 1397
کد خبر: 92525

ساعت هوشمند گلکسی واچ در چه رنگ‌هایی عرضه می‌شود؟

بر اساس شایعاتی که در فضای مجازی منتشر شده است، ساعت‌های هوشمند سامسونگ موسوم به گلکسی واچ، در رنگ‌های جدیدی عرضه خواهند شد.
 
به گزارش phonearena، این روزها که بازار ساعت‌های هوشمند در کشورهای مختلف جهان با استقبال زیادی از سوی کاربران مواجه شده است، شرکت های تکنولوژی بسیاری از جمله سامسونگ و اپل در رقابت تنگاتنگی برای توسعه ساعت‌های هوشمند بهتر و بهینه‌تر هستند.
 
چندی پیش بود که دریافتیم سامسونگ می‌خواهد به منظور بهبود و توسعه سیستم عامل ساعت‌های هوشمند مختص گوشی‌های اندرویدی، با توسعه‌دهنده سیستم عامل اندروید یعنی گوگل همکاری کند. بدین منظور سامسونگ می‌خواهد بجای سیستم عامل تایزن که تاکنون در ساعت‌های هوشمند خود استفاده می‌کرد، از سیستم عامل وِر او اس ( Wear OS) استفاده کند.
 
حالا تازه‌ترین اخبار نشان می‌دهد که ساعت های هوشمند گلکسی واچ سامسونگ قرار است در دو نسخه ۴۲ و ۴۶ میلی متری عرضه شود که مدل بزرگتر آن در رنگ های صورتی، مشکی و نقره‌ای در دسترس عموم کاربران قرار خواهد گرفت.
 
قبلا بسیاری از کارشناسان معتقد بودند که نام این سری جدید از ساعت‌های هوشمند، گیر اس ۴ (Gear S۴) خواهد بود اما حالا به نظر می رسد که نام آن به گلکسی واچ تغییر پیدا کرده است. همچنین با توجه به معرفی و عرضه زودهنگام این محصول که قرار است هم زمان با گلکسی نوت ۹ رونمایی شود، بعید است که از سیستم عامل دیگری بجز تایزن ۴.۰ (Tizen ۴.۰) بهره ببرد.
 
اسنادی که در کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) منتشر شده است، نشان می‌دهد که این ساعت هوشمند در دو مدل متفاوت ۱.۲ و ۱.۳ اینچی معرفی و عرضه می شود.
 
همچنین در این اسناد رنگ‌های جدیدی که قرار است به ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ اضافه شود، نیز آمده است که در این میان می‌توان به رنگ های طلایی، صورتی، مشکی و نقره ای اشاره کرد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.