تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

July 26, 2018
16:47 پنجشنبه، 4ام مردادماه 1397
کد خبر: 92639

روند صعود بلندمدت بیت‌ کوین باوجود سقوط‌‌های متوالی

از روی چارت قیمت بیت‌ کوین می‌توان گفت که پادشاه ارزهای دیجیتال یک الگوی سقوط را مانند سقوط بزرگ قبلی خود تکرار می‌کند.
 
مناطق زرد، سبز و قرمز چارت قیمت بیت‌کوین تقریباً در مناطق مشابه تکرار شده‌اند. همچنین همانطور که مشاهده می‌کنید در منطقه‌ی آبی حمایت سرنوشت ساز در حالت تشکیل شدن می‌باشد که می‌تواند منجر به تکرار تجربه‌ی رسیدن به شاخص آماری متحرک (Smma) در مقدار ۲۰۰ دلار شود.
 
در حال حاضر ممکن است این الگو بصورت کاملاً متفاوت پیشرود؛ در این حالت که به سمت سراشیبی و یک الگوی سقوط مشابه را ایجاد کند.
 
 
در این زمان مبادله‌گران ارزهای دیجیتال باید صبور باشند و بازار را قبل از تزریق سرمایه بررسی کنند. به هر حال وقتی ما منطقه‌ی حمایت آبی را در نظر می‌گیریم وضعیت بیت‌کوین از سقوط اصلی که در سال ۲۰۱۴ به وقوع پیوست به مراتب بهتر است. کاهش قیمت بیت‌کوین در مقایسه با سقوط قبلی پایین‌تر نیست؛ بدلیل اینکه محدوده‌ی ۶,۰۰۰ دلار مرز هزینه‌ی سود آوری استخراج آن است. پس انتظار حمایت قوی را در این منطقه داریم.
 
آیا بیت‌کوین دوباره به رکورد قبلی خود باز می‌گردد؟
قبل از خرید بیت‌کوین سطوح فیبوناچی ۰٫۶۱۸ و ۰٫۵ را بطور دقیق بررسی کنید. مناطق مناسب برای فروش بین ۱۰,۰۰۰ تا ۱۲,۰۰۰ دلار است. در حال حاضر امکان شکست منطقه‌ی سرنوشت ساز یعنی ۶,۰۰۰ دلار وجود دارد؛ یعنی قبل از اینکه بیت‌کوین به قیمت ۱۰,۰۰۰ تا ۱۲,۰۰۰ دلار صعود کند امکان بازگشت به قیمت‌های ۵,۰۰۰ یا حتی ۴,۰۰۰ دلار وجود دارد.
 
همانطور که در چارت می‌بینید حجم معاملات در حال کاهش یافتن است. این بدین معناست که مبادله‌گران زیادی در حال خروج از بازار هستند. به لطف بازار خرسی (Bear Market) و بازار گاوی (Bull Market) پول زیادی از بازار خارج شده است؛ در نتیجه این بازار نیاز به تزریق پول فیات دارد.
 
ممکن است است این آخرین سقوط بیت‌کوین قبل از ورود به رالی صعود قیمت در بازده‌ی ۱۰,۰۰۰ تا ۱۲,۰۰۰ دلار باشد.
 
برخی از اصول اولیه‌ که باید به آن توجه کنیم:
 
۱- استخراج بیت‌کوین حتی اگر قیمت زیر ۵,۰۰۰ دلار شود هم متوقف نخواهد شد؛ در خیلی از کشور‌ها استخراج بیت‌کوین کم هزینه‌تر است. در چین هزینه‌ی استخراج بیت‌کوین حدود ۳,۰۰۰ دلار است.
 
۲- بازار بورس شیکاگو در حال تهیه یک نظرخواهی از مردم و بررسی آن می‌باشد؛ اگر این کمیسیون بیت کوین را تایید کند؛ برای مدتی به روند صعودی بازار کمک می‌کند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.