تلفن همراه

گوشی

July 30, 2018
15:38 دوشنبه، 8ام مردادماه 1397
کد خبر: 92727

برترین گوشی های همراه از نظر میزان شارژ باتری معرفی شدند

میزان عمر باتری یکی از مهم ترین مولفه های هر گوشی است که در زمان خریداری آنها مورد توجه قرار می گیرد. از همین رو شرکت های سازنده گوشی تلاش می کنند از باتری های قدرتمند استفاده کنند.
 
به گزارش دیجیتال ترندز، آزمایشی توسط کارشناسان این سایت برای بررسی میزان عمر باتری های هر یک از گوشی های هوشمند پرچمدار صورت گرفته است و در این آزمایش گوشی های پرطرفداری مانند وان پلاس ۶، ال جی جی ۷، گالکسی ۹ پلاس، آیفون ایکس، گوگل پیکسل ۲ ایکس ال و هواوی پرو ۲۰ مورد بررسی قرار گرفته اند.
 
در جریان این آزمایش میزان نور تمامی گوشی ها به یک اندازه تنظیم شد و سپس گوشی های یادشده به یک شبکه وای – فای متصل شدند و آزمایش های مختلفی بر روی آنها صورت گرفت.
 
در جریان انجام آزمایش پخش ویدئو به مدت ۳۰ دقیقه گوشی پی ۲۰ پرو بهتر از بقیه عمل کرد و ۹۴ درصد از ظرفیت شارژ آن باقی ماند.
 
سپس برنامه نقشه گوگل به مدت ۳۰ دقیقه بر روی هر گوشی اجرا شد و یک ویدئوی ۳۰ دقیقه ای با دقت ۱۰۸۰ پیکسل بر روی هر گوشی اجرا شد. در این رقابت گوشی ال جی جی ۷ با ۵۲ درصد شارژ باقی مانده باتری رتبه اول را کسب کرد.
 
در آزمایش دیگری برای استفاده از برنامه اینستاگرام به مدت یک ساعت گوشی آیفون ایکس با باقی ماندن ۸۷ درصد شارژ باتری رتبه اول را کسب کرد.
 
اما در آزمایش پخش دو ساعت ویدئو از سایت یوتیوب گوشی پی ۲۰ پرو هواووی با شارژ ۵۶ درصد رتبه اول را کسب کرد و بدترین عملکرد مربوط به گوشی جی ۷ با تنها ۲۵ درصد شارژ بود.
 
در مجموع آزمایش های انجام شده گوشی پی ۲۰ پروی هواوی رتبه اول و گوشی وان پلاس ۶ شرکت وان پلاس رتبه دوم را به خود اختصاص داد.
 
رتبه سوم نیز به گوشی گالکسی اس ۹ پلاس رسید و آیفون ایکس چهارم شد.
 
Pixel ۲ XL گوگل و جی ۷ ال جی هم رتبه های پنجم و ششم را از آن خود کردند.
 
عمر باتری گوشی هواوی پی ۲۰ پرو در مجموع ۱۱ ساعت بود و وان پلاس ۶ با ۱۰ ساعت و ۴۰ دقیقه رتبه دوم را به خود اختصاص داد. این رقم در مورد گوشی گالکسی اس ۹ پلاس تنها ۱۰ ساعت بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.