اپراتورها

تلفن همراه

August 7, 2018
14:07 سه شنبه، 16ام مردادماه 1397
کد خبر: 92925

وزیر ارتباطات: ایرانسل بیش از تعهداتش به سرخ‌آبی‌ها کمک کرده

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اپراتور دوم به عنوان حامی مالی باشگاه های پرسپولیس و استقلال، بیش از تعهداتش به این 2 باشگاه کمک مالی کرده است.

محمد جواد آذری جهرمی که به مناسبت روز خبرنگار از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) بازدید می کرد، در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا درباره پیامک های هواداری تیم های پرهوادار فوتبال ایران و گلایه برخی مدیران باشگاه مبنی بر مبالغ پایینی که به آنها پرداخت می شود، اظهار داشت: اعداد مطرح شده در این خصوص صحیح نیست و در جلساتی که با حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس و سیدرضا افتخاری مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال و همچنین مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان داشتیم، توافق کردیم تا همه منابعی که از طریق سرویس های ارزش افزوده برای باشگاه های هواداران جمع می شود به حساب آنها واریز شود. 
 
وی ادامه داد: در گذشته اپراتورها 10 درصد از این مبالغ را برای خود بر می داشتند اما جالب است بدانید به تازگی نه تنها 100 درصد این مبالغ را به طور مستقیم به حساب باشگاه واریز می کنند، بلکه بیش از این نیز به باشگاه ها کمک می شود. 
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: حامی این 2 باشگاه شرکت ایرانسل است و همان طور که گفتم آنها فراتر از تعهدات خود هم به این 2 باشگاه پرداختی داشته اند؛ اخیرا نیز با پیگیری های انجام شده مبالغی به حساب سرخآبی ها واریز شد. 
 
وی در رابطه با اینکه آیا نمی توان این درآمدزایی را به طور مستقیم به این 2 باشگاه واگذار کرد، اظهار داشت: هیچ مشکلی در این رابطه وجود ندارد و باشگاه ها می توانند مستقیما درآمدزایی داشته باشند اما در گذشته برخی علاقه داشتند در این کار واسطه ای وجود داشته باشد. 
 
آمادگی حل مشکل آنتن دهی در ورزشگاه آزادی ظرف یک هفته
وزیر ارتباطات در رابطه با مشکل آنتن دهی در ورزشگاه آزادی گفت: در این رابطه باید بگویم همراه اول تمام تجهیزات لازم را خریداری کرده و آماده نصب در ورزشگاه آزادی است اما مدیریت ورزشگاه هنوز برای نصب این وسایل با همراه اول به تفاهم نرسیده است. 
 
وی افزود: هفته گذشته با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال صحبت های لازم صورت گرفت و اگر مدیر وزرشگاه آزادی همراه شود این مشکل ظرف یک هفته برطرف خواهد شد. 
محمدجواد آذری جهرمی پیشتر و در زمان برگزاری شهرآورد پایتخت که خود نیز در ورزشگاه آزادی تهران حضور یافته بود، در توییتی از وضعیت آنتن دهی تلفن های همراه در ورزشگاه انتقاد کرده بود. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.