تلفن همراه

گوشی

August 8, 2018
12:22 چهارشنبه، 17ام مردادماه 1397
کد خبر: 92937

هواوی با پیشی گرفتن از اپل برند دوم بازار گوشی های هوشمند جهان شد

هواوی با عنوان یکی از مطرح ترین تولیدکنندگان گوشی های هوشمند جهان در نیمه اول سال 2018 از برند اپل پیشی گرفت. بر مبنای آخرین گزارش IDC ، هواوی15.8 درصد و اپل 12.1 درصد ازفروش بازار را مال خود کرده اند. 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، قرارگیری هواوی در جایگاه دوم جهان یک نقطه ی عطف در صنعت موبایل است که میتواند بالغ بر 54.2 میلیون دستگاه همراه با رکورد 15.8% در سهم بازارثبت کند. هواوی همچنین با ثبت رکورد 41% پیشرفت سالانه برتر از دو برند دیگر سامسونگ و اپل با این شاخص قرار گرفت.
لازم به ذکر است که هواوی توانست در منطقه ی خاورمیانه و افریقا نیز از اپل پیشی بگیرد.بر اساس گزارش ماه می شرکت GFK سهم بازار هواوی در منطقه ی خاورمیانه و افریقا 21 % است که پیشرفت 31.25 درصدی سهم بازار در دسامبر 2017 داشته است. 
هواوی در صنعت گوشی های هوشمند به عنوان پیشرو حوزه نوآوری عمل کرده است. نکته ی قابل توجه این است که این شرکت با صرف 45 میلیارد دلاردر 10 سال گذشته ششمین سرمایه گذار بزرگ در تحقیق و توسعه در سطح جهانی است.
اعطای جوایز بین المللی مختلف به هواوی نیز گواه آن است که تلاش های شرکت بی ثمر نبوده است.هواوی پرچم دار چیپ ست هوش مصنوعی در صنعت تلفن های هوشمند است و همچنین اولین پردازنده برخوردار از واحد پردازش عصبی یا NPU را به بازار عرضه کرده است . 
گوشی پرچم دار HUAWEI P20 Pro با تکنولوژی بی سابقه ی دوربین 40 مگاپیکسلی و ویژگی های فوق العاده در عکاسی در شب به بازار معرفی شده است. سری  HUAWEI P20 تنها پس از چند ماه از عرضه به بازار موفق به کسب تقاضاهای بسیار زیادی در حدود 6 میلیون دستگاه در گروه گوشی های برتر جهان شد.
Huawei با انتشار فن آوری GPU Turbo  به کاربران اجازه می دهد تا بدون نیاز به ارتقاء دستگاه های خود و بدون هیچ هزینه ای از دستگاه های بهبود یافته برای تجربه بازی لذت برند ومیزان  تعهد خود به اهمیت  نوآوری و خدمات مشتری را به همگان نشان دهند. 
این شرکت اخیرا اعلام کرده است که در دومین سال متوالی در مارک های ارزشمند Forbes قرار گرفته است و تنها شرکت چینی در لیست سال 2018 است.
با اطمینان میتوان گفت هواوی با پیشرفت هرروزه در صنعت تلفن های همراه حتی لحظه ای از شگفت زده کردن طرفداران خود فروگذار نکرده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.