تلفن همراه

بازدید سرزده وزیر اتباطات از یک مرکز تلفن محلی در تهران

 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید سرزده از مرکز مخابرات شهید بهشتی تهران با اشاره بر حمایت از شان و کرامت کارکنان، گفت: تعامل دوسویه با مشتریان و پاسخگویی صریح وشفاف به همراه برخورد مناسب وشایسته با مراجعه کنندگان از پایه های اساسی مشتری مداری است.
 
 
محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیروز عصر از بخش های مختلف مرکز مخابرات شهید بهشتی در منطقه هشت مخابراتی تهران بازدید کرد.
 
وزیر ارتباطات در این بازدید از بخش های مختلف این مرکز از جمله مرکز مدیریت عملیات شبکه و امور مشترکین این مرکز بازدید به عمل آورد.
 
آذری جهرمی در دیدار با کارکنان این مرکز با اشاره بر حمایت از شان و کرامت کارکنان بر لزوم افزایش کیفیت سرویس دهی و تامین رضایت تمامی مشتریان شرکت مخابرات ایران تاکید کرد.
 
وزیر جوان کابینه دوازدهم همچنین با تاکید بر اهمیت امر پاسخگویی و جلب رضایت مشتریان به خصوص در مراکز امور مشترکین شرکت مخابرات ایران گفت: تعامل دوسویه با مشتریان و پاسخگویی صریح وشفاف به همراه برخورد مناسب وشایسته با مراجعه کنندگان از پایه های اساسی مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان در حوزه بسیار مهم ICTو مخابرات است.
 
همچنین کارکنان بخش های مختلف مرکز مخابرات شهید بهشتی در این دیدار صمیمانه، دیدگاه ها و خواسته های خود را در خصوص مسایل شغلی و صنفی مطرح کردند.

​​