تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

August 19, 2018
19:16 یکشنبه، 28ام مردادماه 1397
کد خبر: 93282

بررسی فنی ساعت هوشمند جدید هواوی

 هواوی علاوه بر تولید گوشی های هوشمند در ارتباط با تولید سایر تجهیزات جانبی مانند ساعت های هوشمند نیز فعالیت های زیادی دارد. سری TalkBand در ساعت های هوشمند هواوی سری بی رقیبی است که با ابتکار جالبی که در طراحی آن به کار رفته می تواند هم نقش یک ساعت و هم نقش یک هدست بلوتوث را برای شما ایفا کند. این ساعت هوشمند قادر است هم به گوشی های با سیستم عامل آندرویید از هر برند و هم به گوشی های اپل متصل شود. 
نسل جدید ساعت هوشمند هواوی یعنی Huawei Talkband B5 جانشین نسل قبل یعنی Huawei Talkband B3 که در سال 2016 روانه بازار شده بود می شود و از طراحی مشابه نسل قبل ولی بهبودهای قابل توجه دارد. 
 این ساعت هوشمند از صفحه نمایش لمسی از نوع AMOLED و اندازه 1.13 اینچ با رزولوشن 160 در 300 پیکسل برخوردار است که نسبت به صفحه نمایش نسل قبلی این ساعت 2.4 برابر بزرگ تر شده و این خود موجب سادگی کارکرد بیشتر با آن است. حساسیت لمسی این صفحه نمایش بسیار خوب و کار با آن راحت است. 
پنل اصلی این سری از ساعت های هوشمند هواوی به سادگی از جای خود با فشار یک دکمه خارج می شود و مانند یک هدست واقعی در گوش شما جای می گیرد. برای قرار دادن پنل در جای خود تنها کافیست انتهای آن را نزدیک به محل قرار گرفتن روی بند کنید تا آهن ربای قرار گرفته در قسمت انتهایی آن به صورت خودکار این هدست را در جای خود ثابت کند و شما تنها سر دیگر را کمی فشار دهید تا در جای خود قفل شود. این مکانیزم موجب می شود در کسری از ثانیه بتوانید این هدست را از جای خود خارج کرده و یا در جای خود قرار دهید که ابتکار جالب و کابردی در طراحی ساعت های هوشمند می باشد. 
 
هواوی برای نمایش ساعت مطابق سلیقه های مختلف طراحی های مختلفی را در نظر گرفته است که البته به مرور روزآمد نیز خواهند شد. 
 
این ساعت با سنسورهای خود می تواند وقتی ساعت را روبروی صورت خود قرار می دهید صفحه نمایش را روشن و محتویات آن را نشان دهد و زمانی که دست شما در حالت عادی قرار دارد صفحه نمایش برای صرفه جویی در مصرف انرژی خاموش می شود. باتری این ساعت از ظرفیت 108 mAh برخوردار بوده و می تواند آن را تا سه روز در حالت استفاده عادی واقعاً روشن نگاه دارد. این ظرفیت به شما امکان 6 ساعت مکالمه مداوم را خواهد داد. یکی از دلایل این ظرفیت مناسب بهره گیری از بلوتوث نسخه 4.2 در این ساعت است که مصرف انرژی آن را بسیار کم کرده است. 
 
 این ساعت جدید کاربران را قادر میسازد تا بتوانند به صورت روزانه از سلامت بدن خود اطمینان حاصل نمایند و حتی یک تماس از دست رفته در هنگام جلسات کاری و تمرینات ورزشی و پرواز نداشته باشند. Huawei Talkband B5در طرح های متنوع ورزشی و اداری متناسب با هر سلیقه ای در دسترس کاربران قرار می گیرد.
HUAWEI TalkBand B5 با اولین تراشه سه هسته ای صوتی، تکنولوژی کاهش صدای دوگانه در میکروفون و اتصال بلوتوث با کیفیت بالا برای جلوه های صوتی واضح ساخته شده است. HUAWEI TalkBand B5 با قابلیت Phone Finder ادغام شده است تا به کاربران کمک کند که دستگاه گمشده خود را که در محدوده بلوتوث قرار دارد پیدا کند وبا امکان عکاسی از راه دور به مشتریان اجازه می دهد از راه دور با  گوشی خود عکس بگیرند.
این ساعت تکنولوژی HUAWEI TruSeen با قابلیت نمایش ضربان قلب کاربر در حال دویدن، دویدن بر روی تردمیل، پیاده روی، دوچرخه سواری در فضای بسته، سوارکاری و دوی آزاد و همچنین مانیتورنگ 24 ساعت ساخته شده است. 
استاندارد IP57 در این ساعت آن در برابر آب و گرد و غبار مقاوم کرده، بنابراین در شرایط بارندگی و برف، و در برابر عرق و شستن دست نیازی به نگرانی نیست!
قرار دادن این قابلیت ها در این ساعت در اندازه ای کوچک و وزنی کمتر از 50 گرم به شاهکار می ماند که هواوی آن را به انجام رسانده است. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.