اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

August 20, 2018
12:58 دوشنبه، 29ام مردادماه 1397
کد خبر: 93288

امکان جابجایی اینترنت و تلفن ثابت فراهم شد

با راه اندازی سیستم تلفن ثابت شرکت آسیاتک، امکان انتقال و استفاده از شماره‌های تماس ثابت در سراسر کشور فراهم شد.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت آسیاتک، محمدعلی یوسفی‌زاده مدیرعامل شرکت آسیاتک در این باره گفت: از دیرباز یکی از اصلی ترین دغدغه های مردم در هنگام جابه جایی منازل یا محل کار، تغییر شماره های تلفن ثابت و سرویس اینترنت ثابت بوده است.
 
وی افزود: بسیاری از صاحبان مشاغل خرد و کلان، به دلیل استفاده چندین ساله از شماره های تماس ثابت و مشخص و صرف بودجه های کلان تبلیغاتی در جهت شناخت مردم و مشتریان از شماره های آنان، در هنگام جابه جایی محیط کار خود با مشکلات فراوانی روبه رو می شوند.
 
مدیرعامل شرکت آسیاتک ادامه داد: با استفاده از سرویس تلفن ثابت «آسیاتل» و اینترنت ثابت و پر سرعت ADSL و یا TD-LTE شرکت آسیاتک، این دغدغه برای همیشه به فراموشی سپرده شده و همگان می توانند سرویس اینترنت ثابت و شماره های تلفن ثابت خود را به هر کجای کشور ایران که تمایل داشته باشند منتقل کنند. امکان جابجایی شماره تلفن یا تلفن های ثابت ترابرد پذیر به همراه جابه جایی اینترنت پر سرعت ثابت، یکی از اصلی ترین مزیت های سرویس های جدید آسیاتک است.
 
وی از دو نوع امکان پاسخ گویی به تلفن آسیاتل به عنوان یکی دیگر از مزیت‌های این سرویس خبر داد و افزود: مخاطبین می‌توانند تلفن های ثابت آسیاتل را با نصب اپلیکیشن خاص این سرویس با درصد ایمنی بالا روی گوشی‌های موبایل خود پاسخ داده و یا در صورت تمایل، از گوشی های تلفن نسل جدید VOIP استفاده کنند.
 
یوسفی‌زاده ادامه داد: یکی از مزایای منحصر به فرد سرویس آسیاتل، امکان استفاده و مکالمه دو نفر همزمان از یک شماره تلفن (دو کاناله بودن) این سرویس است. به نحوی که دو نفر همزمان از یک خانه و یا محل کار می توانند در یک زمان با دو خط دیگر مکالمه کرده یا پاسخگوی دو تلفن همزمان باشند. هزینه‌های سرویس آسیاتل را بسیار منطقی و مبتنی بر یک سرویس بسیار با کیفیت و مقرون به صرفه است؛ در این سرویس کلیه تماس های آسیاتل به آسیاتل با بسته های تشویقی به صورت رایگان محاسبه شده و محاسبه هزینه های تماس آسیاتل به سایر خطوط تلفن از جمله مخابرات و … ، همچون هزینه های سایر خطوط خواهد بود.
 
وی در خصوص سرویس آسیاتل تاکید کرد: این سرویس برای شرکت ها، کارخانه ها و سازمان هایی که دارای مراکز تماس یا خطوط متعدد تماس داخلی یا خارج از سازمان می باشند، با توجه به تکنولوژی جدید آن بسیار حائز اهمیت و کاربردی بوده و این مراکز می توانند علاوه بر دریافت خطوط متعدد با شماره های بسیار رند، از امکاناتی همچون رایگان بودن تماس‌های داخلی، رایگان بودن تماس با نمایندگی های سراسر کشور دارای سرویس آسیاتل، در اختیار داشتن مالکیت شماره های آسیاتل نمایندگی ها در صورت جابجایی یا قطع ارتباط با آن ها و امکانات متعدد دیگر بهره مند شوند.
 
مدیر عامل آسیاتک در پایان از امکان برقراری سرویس آسیاتل همزمان با ثبت نام و امکان پشتیبانی ۲۴ساعته و مدیریت پنل کاربری مصرف توسط صاحبان سرویس به عنوان دیگر مزایای مهم آسیاتل نام برد و تاکید کرد: استفاده از سرویس آسیاتل و اینترنت ثابت آسیاتک به عنوان برترین اپراتور اینترنت ثابت کشور به آدرس https://www.asiatech.ir، گام مهمی در جهت ارتقای تکنولوژی ارتباطی نسل نو و کیفیت سرویس در کشور است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.