تلفن همراه

اعلام ۱۰ مسئولیت مخابرات تهران توسط صدری در ابلاغ انتصاب ملک جعفریان

با حکم مجید صدری؛ ملک جعفریان مدیر مخابرات تهران شد

 
سید مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در ابلاغ انتصاب ملک جعفریان بعنوان مدیرمخابرات منطقه تهران، اصول محوری فعالیت ها و برنامه های مخابرات منطقه تهران را اعلام کرد.
سیدمجید صدری در انتهای حکم انتصاب مدیر منطقه تهران شرکت مخابرات ایران تصریح کرده "بدیهی است در موارد با اهمیت، الزاما پس از مشورت و هماهنگی با اینجانب، اقدام خواهید نمود".
به گزارش پیام تهران آنلاین در متن ابلاغ صدری خطاب به ملک جعفریان ، رعایت اصول محوری از جمله نحوه تعاملات با سایر مسئولان استانی ، تسریع در اتخاذ تصمیمات بهینه و ایفای شایسته و مقتدرانه مسئولیت ها و بهره گیری حداکثری از توان نیروی انسانی و بسیج کلیه امکانات و مقدورات مخابرات منطقه مورد تاکید قرار گرفته است.
متن کامل ابلاغ انتصاب مهندس ملک جعفریان به سمت مدیرمخابرات منطقه تهران از نظر می گذرد:
 
 
جناب آقای سید علی ملک جعفریان
سرپرست محترم منطقه تهران
 
با عنایت به تخصص، تعهد و تجارب مفید و ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به سمت مدیر منطقه تهران منصوب می شوید.
 
انتظار دارد با توکل به ذات اقدس احدیت، عزم راسخ، حسن تدبیر و تلاش آگاهانه، جهت تحقق مطلوب اهداف و برنامه های شرکت در حوزه مسئولیت خطیر محوله، با تاکید بر موارد مهم زیر، مجدانه اقدام فرمایید.
 
۱- رعایت اصول مهم و اساسی شفافیت، دقت، صحت، سرعت و امانت در فرآیند مدیریت اجرایی مخابرات منطقه تهران.
 
۲- توجه جدی به ضرورت حمایت از صنایع داخلی، کالای مرغوب ایرانی و تحقق اقتصاد مقاومتی در اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری.
۳- اجرای دقیق برنامه ها و مصوبات ابلاغی از سوی معاونین و مدیران ستادی شرکت مخابرات ایران، ارایه به موقع گزارش ها و بازخوردهای لازم و اعمال مدیریت صحیح و دقت کافی نسبت به اجرای دستورات، توصیه ها و تاکیدات مدیرعامل و معاونین شرکت جهت رفع نارسایی ها و کمبودها و جبران سریع عقب ماندگی ها احتمالی.
۴- اهتمام ویژه نسبت به اتخاذ و اجرای تدابیر و روشهای ابتکاری لازم برای کاهش هزینه های غیر ضرور و افزایش درآمدهای منطقه، همگام با سیاستهای کلان شرکت مخابرات ایران و در چارچوب برنامه های مصوب شرکت.
۵- تعامل موجه با مسئولین و مقامات ارشد استان جهت آگاهی دقیق از نیازها و درخواستهای مطروحه بمنظور برنامه ریزی مناسب برای تحقق آنها در چارچوب اهداف شرکت.
 
۶- بهره گیری حداکثری از توان نیروی انسانی و بسیج کلیه امکانات و مقدورات مخابرات منطقه تهران و ارتباط موثر با مدیران و کارشناسان و کارکنان زیرمجموعه جهت شناخت دقیق مشکلات و موانع احتمالی و برنامه ریزی هدفمند برای افزایش نشاط و انگیزه خدمت در کارکنان آن منطقه بمنظور ارتقای کارآیی و اثر بخشی و نیل به نتایج مطلوب و مدنظر شرکت همراه با ارایه پیشنهادها و راهکارهای عملی مناسب.
 
۷- برقراری ارتباط مستمر و موجه با کلیه شرکتها و فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بمنظور بهره گیری از توان و ظرفیت آنان برای تسریع و تسهیل در ارایه خدمات نوین و ارزشمند با رعایت قوانین، مقررات و صرفه و صلاح شرکت.
 
۸- رعایت کامل و همه جانبه شئونات و موازین اسلامی و حضور فعال و موثر در برنامه ها و مناسبتهای مذهبی در سطح مخابرات منطقه.
 
۹- تسریع در اتخاذ تصمیمات بهینه و ایفای شایسته و مقتدرانه مسئولیت ها و وظایف خطیر حوزه تحت مدیریت بنحو احسن با رعایت محرمانگی اطلاعات در موارد ضروری، ضمن التزام به رعایت دقیق نظم و انضباط اداری و اخلاق حسنه اسلامی.
 
۱۰- نظارت دقیق و هوشمندانه بر نحوه ارایه خدمات شرکت در سطح منطقه جهت جلب و افزایش مستمر سطح رضایتمندی آحاد مشتریان محترم.
 
بدیهی است در موارد با اهمیت، الزاما پس از مشورت و هماهنگی با اینجانب، اقدام خواهید نمود. سلامتی، توفیق روزافزون و سربلندی شما و همکاران محترم آن منطقه را از درگاه خداوند قادر متعال مسئلت می نمایم.

​​