بازار سرمایه

August 25, 2018
19:53 شنبه، 3ام شهریورماه 1397
کد خبر: 93358

“تسلا” خصوصی نمی‌شود

"الون ماسک" شب گذشته اعلام کرد که شرکت "تسلا" با سهام عمومی به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
 
به گزارش انگجت، "الون ماسک" مؤسس شرکت "تسلا" چند هفته گذشته اعلام کرد که قصد دارد این شرکت را خصوصی‌سازی کند.
 
افزون بر این، اعضای هیئت مدیره تسلا، یک بیانیه مشترک در سایت روابط عمومی خود  منتشر کردند که نشان می‌داد الون ماسک  در ایمیل‌هایی به کارکنانش تصمیم خود را اعلام کرده و البته به صورت آنلاین نیز وضعیت بودجه این شرکت را شرح داده است.
 
این در حالی است که وی شب گذشته اعلام کرد که شرکت "تسلا" فعلا با سهام عمومی اداره خواهد شد.
 
ماسک گفت: براساس گفت‌وگو با سهامداران، هیئت مدیره و بانک سرمایه‌گذاری "مورگان استنلی"(Morgan Stanley) اعلام کردند که از اقدام خود برای خصوصی‌سازی "تسلا" صرف نظر کنم.
 
علاوه‌ بر این‌ها، شش عضو از اعضای هیات مدیره این شرکت نیز طی بیانیه‌ای اعلام کردند که کمیته‌ای که قرار بود برای خصوصی‌سازی "تسلا" تشکیل شود را لغو کردند.
 
الون ماسک اظهار کرد، هدف ما تولید محصولاتی است که مردم دوست داشته باشند.
 
وی ادامه داد، ما نشان دادیم که می‌توانیم محصولات مرتبط با انرژی‌ را تولید کنیم. در حال حاضر نیز هدفمان سودآوری پایدار است.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.