اپراتورها

تلفن همراه

August 26, 2018
18:58 یکشنبه، 4ام شهریورماه 1397
کد خبر: 93410

ایرانسل گواهی‌نامه‌های بین‌المللی «بسته استانداردهای مشتری مداری» را دریافت کرد

ایرانسل گواهی‌نامه‌های بین‌المللی مشتری‌مداری مطابق با استانداردهای ISO را در دو زمینه مدیریت شکایات مشتریان و سنجش و پایش میزان رضایتمندی مشتری از خدمات پس از فروش، دریافت کرد.
 
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، پس از انجام ممیزی، ثبت و صدور سیستم مدیریت رضایت‌مندی مشتریان، ایرانسل موفق به دریافت گواهی‌نامه‌های بین‌المللی استانداردهای ISO10002:2014 و ISO10004:2012 (بسته استانداردهای مشتری مداری) شد.
 
ایرانسل، به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری همواره سعی کرده با دیدی گسترده و با نگاهی آینده‌نگر با تعهد بر بازاریابی رابطه‌ای، وفاداری خود به مشتری و اصل مشتری مداری را براساس اصول نوآوری سرلوحه خود قرار دهد.
 
بزرگترین اپراتور دیتای ایران، ایرانسل، بعد از ممیزی‌های انجام شده در یک دوره 9 ماهه و بازبینی 116 فرآیند مرتبط با پیگیری، رفع و حل مشکلات مشتریان، با پیروی از شعار «با هر کلیک در کنار شماییم» استاندارد10002:2014در زمینه «مدیریت شکایات مشتریان» و استاندارد 10004:2012 در حوزه «سنجش و پایش میزان رضایتمندی مشتری از خدمات پس از فروش» را از شرکت TÜV InterCert GmbH  دریافت کرده است.
 
پروژه خدمات پس از فروش، براساس چارچوب ذهنی اهمیت به مشتری و با توجه به اهمیت پایش مستمر استانداردهای دریافت شده و تعهد بررضایت‌مندی مشترکان آغاز شد و ایرانسل توانست پس از  طی بیش از 2000 نفر/ساعت کار گروهی، موفق به دریافت گواهی‌نامه‌های «بسته استانداردهای مشتری مداری» شود.
 
شرکت بین المللی TÜV موارد مدنظر در رعایت مفاد گواهینامه‌های ارائه شده را به صورت سالانه مورد ارزیابی قرار می‌دهد.
 
ایرانسل همچنین به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری، اردیبهشت ماه 97 گواهی‌نامه انطباق سامانه مدیریت امنیت اطلاعات در حوزه مدیریت حساب مشترکان، شارژینگ و مدیریت خدمات فناوری اطلاعات را توسط شرکت پایانه داده‌های نوین، دریافت کرده است. همچنین در اسفند ماه 96 نیز ایرانسل برای پنجمین سال متوالی موفق به دریافت تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان شده بود. این تندیس که برای دریافت آن بیش از ۸۰۰ شرکت مورد ارزیابی قرار گرفته بودند، بر اساس مفاد آیین‌نامه اعطای گواهینامه و تندیس‌های ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و پس از بررسی و ارزیابی عملکرد ایرانسل، توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان به ایرانسل اعطا شده بود.
 
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.