سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

August 27, 2018
19:44 دوشنبه، 5ام شهریورماه 1397
کد خبر: 93474

بازیابی آسان اطلاعات در سیستم‌های ویندوزی

بسیاری از کاربران ویندوز برای بازیابی اطلاعات دستگاه‌های خود با مشکلاتی مواجه هستند و از این موضوع گلایه‌مندند. در همین راستا فعالان عرصه فناوری، نرم افزاری به‌ نام Remo Recover Windows ارائه داده‌اند که بسیار قدرتمند است و تا حد زیادی می‌تواند این مشکل را حل کند.
این نرم افزار می‌تواند خیال شما را راحت کند که حتی اگر به‌صورت اتفاقی فایل هایتان را حتی از Recycle Bin ویندوز حذف کردید باز هم به آن دسترسی خواهید داشت و می‌توانید اطلاعات تان را بازیابی کنید چرا که یکی از امکانات آن، اسکن کل
هارد درایو در عرض چند دقیقه برای بازیابی فایل‌های حذف شده است. از سوی دیگر باید گفت که بازیابی اطلاعات شما در سیستم‌های ویندوزی، به آسان‌ترین شکل ممکن امکانپذیر است و حتی می‌توانید این کار را با استفاده از ترکیب کلیدهای Shift+Delete انجام دهید. پیش نمایش فایل‌ها قبل از بازیابی آنها، بازیابی اطلاعات از پارتیشن‌های فرمت شده حتی وقتی که شما ویندوز را دوباره نصب می‌کنید و همچنین الگوریتم‌های حرفه‌ای این نرم افزار، از قدرتمندترین تکنولوژی‌های بازیابی اطلاعات حذف شده روی ویندوزهای XPوVista، 7 محسوب می‌شود.
این نرم افزار همچنین می‌تواند بیش از 300 نوع فایل مختلف را براساس مشخصات خاص آنها تشخیص داده و بازیابی کند که در نوع خود بی‌نظیر است. با کمک Remo Recover Windows حتی می‌توانید اطلاعات درایوها و پارتیشن‌های FAT16, FAT32, NTFS NTFS5 ,ExtFAT را نیز که فرمت شده‌اند، بازیابی کنید و جالب اینجاست که دامنه این توانمندی به درایوهای خارجی USB، کارت‌های حافظه فلش، درایوهای FireWire و iPod نیز می‌رسد. از دیگر توانمندی‌های این نرم افزار می‌توان به الگوریتم‌های منحصر به فرد برای بازیابی عکس‌ها، موزیک و ویدئو و همچنین بازیابی عکس‌ها با فرمت RAW اشاره کرد. اگر شما هم علاقه‌مند به داشتن این نرم افزار هستید می‌توانید آن را به طور رایگان از وب سایت P30world.com دانلود کنید.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.