تلفن همراه

فناوری

لبه تکنولوژی

August 30, 2018
14:24 پنجشنبه، 8ام شهریورماه 1397
کد خبر: 93531

هواوی چه شگفتی هایی را در نمایشگاه 2018 IFA ارائه خواهد کرد

 
 
در اوایل ماه جاری، گروه تجاری هواوی نتایج کسب و کار خود را در نیمه اول سال 2018 اعلام کرد. بر مبنای این گزارش تعداد  گوشی های Huawei فروخته شده در نیمه اول سال 2018 بیش از 95 میلیون دستگاه بوده است. بر اساس گزارش IDC، Huawei با افزایش 15.8 درصدی سهم بازار جهانی ، دومین گوشی هوشمند دنیا در جهان در سه ماهه دوم سال به شمار می اید. به علاوه سهم بازار هواوی در بازار بسیار پررقابت چین در سه ماهه دوم سال با افزایش 22٪ نسبت به سال گذشته به 27٪ رسید.
 
به تازگی، Huawei یک پوستر مرتبط با نمایشگاه IFA در پلت فرم اجتماعی خود به صورت رسمی منتشر کرده است. با استفاده از سال ها تجربه در تولید چیپ ست های گوشی های هوشمند، Huawei نسل جدید چیپست Kirin خود را در نمایشگاه IFA عرضه خواهد کرد. در کنفرانس اخیر عملکرد Huawei، ریچارد یو، مدیر عامل شرکت هواوی، اعلام کرد: "Huawei به بهبود نوآوری های خود در فناوری های اصلی همچون هوش مصنوعی، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده (AR/VR)، ارتباطات و سیستم های نرم افزاری ادامه خواهد داد. در سال 2018، Huawei پردازنده خود را با انتشار Kirin 980 توسعه خواهد داد که عملکرد گوشی های هوشمند را بهبود بخشد. در آینده، انتظار می رود که Huawei توانایی خود را در زمینه الگوریتم ها و داده ها برای ایجاد قابلیت توسعه چیپ ست ها، دستگاه ها و پردازش ابری فراهم کند. Huawei همچنین تلاش زیادی برای ایجاد یک سناریو هوشمندانه برای آماده شدن برای ورود به دوره هوش مصنوعی یا AI می کند. در نمایشگاه IFA بعدی، من معتقدم که Huawei سورپرایز های بیشتری را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد و باعث شگفتی بیشتر برای مصرف کنندگان خواهد شد."
 
 
در نیمه اول سال 2018، Huawei با تکنولوژی های جدید همچنان باعث شگفتی کاربران وصنعت گران شد. هنگامی که سایر تولید کنندگان تلفن تصمیم گرفتند با تمرکز بر روی ظاهرگوشی به بازاریابی برای مدل های جدید خود در بازار بپردازند، Huawei تصمیم گرفت تا تجربه کاربر را با تکنولوژی های عملی بهبود بخشد و با این کار خود را از دیگر رقبا جدا کند. آیا می توانید ردی از تکنولوژی تازه ای را در سامسونگ S9 و آیفون 8 پیدا کنید؟ Huawei Mate 10 و P20 دارای تعداد زیادی ویژگی مفید جدید هستند که به طور خاص برای رفع نیازهای همه مصرف کنندگان ارائه داده است.
 
 
به عنوان مثال، فن آوری های جدید مانند هوش مصنوعی  شهرت هواوی در جهان و ارزیابی رسانه ها را از دو گوشی پرچمدار Huawei بهبود بخشید، به همین دلیل هم  تعداد گوشی های فروخته شده Huawei Mate 10 در سطح جهانی بیش از 10 میلیون واحد بوده و انتظار می رود که Huawei P20 به 15 میلیون دستگاه برسد. در نیمه اول سال 2018، طبق گزارش های منتشر شده توسط رسانه های فناوری اروپایی، Huawei P20 از سامسونگ S9 در حوزه های فنی پیشی گرفته است. هم اکنون با استفاده از گوشی های پرچم دار خود ، همانند اپل، هواوی دارای پایه های محکمی شده است که می تواند هرروز شکاف بین خود با غول آمریکایی راتضعیف کند.
 
فن آوری های جدید مزیت های رقابتی مهمی در بازار امروز هستند که مسئول ایجاد جذابیت بیشتر برای کاربران می باشند. به عنوان نمونه تکنوولوژی GPU Turbo به افزایش میزان فروش در بازارهای جهانی کمک کرده است و به ویژه موجب افزایش فروش مدل های قدیمی گوشی های هواوی شده است که این اتفاق برای سایر برند ها بسیار نادر است. 
 
علاوه بر این، Huawei سرمایه گذاری هایش را در زمینه های تحقیق و توسعه افزایش داده است و ریچارد یو هم بر سیاست فعلی هواوی که همان اهمیت به تحقیق و توسعه است نسبت به منافع تجاری کوتاه مدت تمرکز دارد که نتیجه ان، ظهور فناوری های جدید مانند هوش مصنوعی و GPU Turbo است. شاید این تنها اغازفعالیت های Huaweiدر زمینه ی تکنولوژی باشد، و رقبای هواوی به وضوح نگران ترفندهای فنی که Huawei در آستین خود پنهان کرده است هستند. در اخر، این تنها اغاز رهبری Huawei در بازار میباشد. این حقیقت که تلفن های همراه Huawei همگام با فناوری های پیشرو هستند، انگیزه ای  قوی برای تعهد بلند مدت و جهانی شدن  Huawei است.
 
 
 
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.