تلفن همراه

گوشی

August 30, 2018
16:42 پنجشنبه، 8ام شهریورماه 1397
کد خبر: 93544

آیفون بزرگ‌تر می‌شود با رنگ‌های متنوع‌تر

سپتامبر ماه رونمایی از 3 آیفون جدید اپل است. گفته می‌شود طراحی آیفون 10 روی این 3 گوشی اعمال‌شده، ضمن اینکه یک از گوشی‌ها بزرگ‌تر از استانداردهای قبلی اپل شده و رنگ‌های متنوعی نیز تعریف‌شده است.
 
 
به گزارش خبرآنلاین، اپل در بازار گوشی‌های بزرگ(فبلت) دیر اقدام کرد و قافیه را به سامسونگ و هواوی باخته است و به همین دلیل امسال قصد عرضه گوشی 6.5 اینچی را دارد. 
 
از سوی دیگر نام S که معمولاً روی گوشی‌های سری جدید گذاشته می‌شد، ممکن است منتفی شود و اپل نام‌های جدید برای گوشی‌های خود انتخاب کند.
 
منابع نزدیک به اپل می‌گویند تغییرات بزرگ در گوشی اپل نه امسال بلکه در سال 2019 اعمال خواهد شد و دیزاین گوشی‌های 2018 مانند دیزاین آیفون ایکس است و بنابراین کاربران دنبال یک طراحی انقلابی نباشند.
 
نکته بعدی گران شدن آیفون است که سود سرشاری را وارد جیب سهامداران خواهد کرد و آیفون 6.5 اینچی (با نام فنی D33) گران‌ترین آیفون خواهد شد که با حافظه 512 گیگ گران‌ترین می‌شود.
 
آیفون ایکس یا 10 موجود که 2017 رونمایی شد بدون تغییر خاص و تنها با آپدیت تراشه روبرو خواهد شد که نام فنی آن D32 است.
 
اما آیفون ارزان‌تر که جایگزین آیفون 8 می‌شود با نام فنی N84 مطرح بوده و شبیه آیفون ایکس است منتها نمایشگر 6.1 اینچی ال سی دی (و نه اولد) دارد.
 
دو گوشی 6.5 اینچی و 6.1 اینچی با دو سیم‌کارت عرضه می‌شوند که این اولین بار است که اپل گوشی دو سیم کارته بیرون می‌دهد.
 
در کنار این تغییرات اپل نسخه آپدیت شده هدفون بی‌سیم ایرپادز، ساعت جدید اپل، ایرپاور به‌عنوان شارژر بی‌سیم و تبلت‌های آی پد پرو جدید 11 و 12.9 اینچی را رونمایی خواهد کرد.
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.