اپلیکیشن

رسانه‌های اجتماعی

August 31, 2018
23:51 جمعه، 9ام شهریورماه 1397
کد خبر: 93564

قابلیت جدید «دنبال نکردن» در توئیتر آزمایش شد

شبکه اجتماعی توئیتر قابلیت دنبال نکردن را برای عده ای از کاربران خود آزمایش می کند.
 
 
به گزارش مهر به نقل از ماشابل تک، توئیتر تابه حال  پیشنهاداتی برای دنبال کردن حساب های کاربری مختلف به اعضای خود داده است. اکنون این شرکت از بعضی کاربران خود می پرسد که آیا تمایل دارند برخی افراد را دنبال نکنند یا خیر.
 
نشریه Slate نخستین بار اعلام کرد این شبکه اجتماعی پیشنهاد دنبال نکردن یا unfollow را برای برخی از کاربران خود آزمایش می کند. سخنگوی توئیتر در این باره می گوید:  می دانیم که کاربران دوست دارند تایم لاین حساب کاربری شان مرتبط باشد.  یک را ه برای انجام این کار دنبال نکردن افرادی است که به طور مداوم در توئیتر شراکت نمی کنند.
 
 
این ویژگی شبیه  قابلیت unsubscribe جی میل است. این ویژگی با کمک الگوریتمی ردیابی می کند که کاربر با کدام فرستنده ایمیل برای مدتی ارتباط برقرار نکرده است و از او می خواهد فرستنده را حذف کند.
 
 افراد شرکت کننده در تست توئیتر ، اسکرین شات هایی از آن را منتشر کرده اند. البته این پیشنهادات با استقبال مخاطبان روبرو نشده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.