تلفن همراه

رفع مشکل ترافیک ارتباطی حسینیه اعظم زنجان در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی

  
همزمان با گردهم آیی بزرگ مردم در حسینیه اعظم زنجان، شرکت ایرانسل در منطقه شمال غرب کشور، برای رفع مشکل ترافیک ارتباطی و امکان استفاده بدون مشکل مردم از شبکه پهن باند در محل قول همکاری داد.
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان، جلسه بررسی و رفع مشکلات فنی و ارتباطی دسته ها و هیات های عزاداری حسینیه اعظم زنجان در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان برگزار شد.
 
در این جلسه که با حضور نماینده شرکت ایرانسل در منطقه شمالغرب کشور برگزار شد، وحید فرخی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان به مشکلات اصلی ارتباطی دسته ها و هیات های حسینیه اعظیم زنجان در سال ها گذشته پرداخت پرداخت و معضلات اصلی موجود را تشریح کرد.
 
نماینده شرکت ایرانسل نیز ضمن اعلام حمایت همه جانبه این شرکت در جهت بهبود مشکلات ارتباطی مردم حاضر در حسینیه اعظم، پیشنهاداتی را در همین رابطه ارایه داد که در پایان مقرر شد با ارتقای نسل دوم به سوم سایت و همچنین نصب تقویت کننده ها در منطقه، مشکل ترافیک ارتباطی محل قرارگیری حسینیه اعظم زنجان در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی مرتفع شود.
 
همچنین به منظور دریافت نذورات مردمی امکان استفاده دسته ها و هیات های عزاداری از دستگاه های کارت خوان بانکی، تعدادی سیمکارت اپراتور دوم مجهز به بسته های اینترنتی نیز اختصاص یافت.
 
بنابه این گزارش، حسینیه اعظم زنجان از سال های گذشته همزمان با تجمع های مردمی در ایام سوگواری سالار و سرور شهیدان حسین بن علی علیه اللاسلام، با ضعف آنتن دهی و ترافیک ارتباطی قابل توجهی روبرو بود.

​​