اپراتورها

تلفن همراه

September 25, 2018
9:12 سه شنبه، 3ام مهرماه 1397
کد خبر: 94098

اشتباه ایرانسل در فروش بسته اینترنتی مشترکان را به دردسر انداخت

اشتباه شب گذشته ایرانسل در سیستم فروش یکی از بسته های بلند مدت اینترنتی مشترکان این اپراتور را به دردسر انداخت.

به گزارش آرمان اقتصادی، شب گذشته در شبکه‌های اجتماعی پیامی منتشر شد که کاربران می‌توانند بسته اینترنتی ۴۸ گیگابایتی ۶ماهه ایرانسل را به مبلغ ۱۲,۵۳۵ تومان خریداری کنند؛ البته مبلغ اصلی این بسته ۱۱۵هزار تومان بوده است.

بررسی ‌های آرمان اقتصادی نشان داد که اشتباه محاسباتی از سوی ایرانسل در هنگام پرداخت مبلغ به جای عدد ۱٫۱۵۰٫۰۰۰ ریال مبلغ ۱۱۵٫۰۰۰ ریال درج شده و کاربران هم پس از انتخاب گزینه پرداخت بانکی با همین مبلغ به اضافه ۹درصد مالیات بر ارزش افزود یعنی ۱۲۵,۳۵۰ ریال به صفحه پرداخت اینترنتی بانک هدایت و همین مبلغ از حساب آن‌ها کسر می‌شد.

پایگاه خبری آرمان اقتصادی 01-irancel اشتباه ایرانسل در فروش بسته اینترنتی مشترکان را به دردسر انداخت

همین اشتباه کافی بود تا پس از پخش شدن خبر آن در شبکه‌‎های اجتماعی، کاربران را برای خرید این بسته روانه خطوط ایرانسل خود کند.

البته پس از هجوم کاربران، ایرانسل تازه متوجه این باگ در فروش بسته شش ماهه خود شد و این گزینه را ازمیان بسته‌های بلند مدت حذف کرد.

پایگاه خبری آرمان اقتصادی 02-irancell اشتباه ایرانسل در فروش بسته اینترنتی مشترکان را به دردسر انداخت

صبح امروز در پی تماس کاربران با آرمان و اعلام اینکه بسته خریداری شده اکنون از حساب آن‌ها حذف شده و هیچ مبلغی هم به آن‌ها عودت داده نشده است، درخواست پیگیری این موضوع را داشتند.

تلاش خبرنگار آرمان اقتصادی جهت ارتباط با روابط عمومی ایرانسل و پیگیری این مطلب بی‌فایده بود تا جایی که مجبور به پیگیری این قضیه از طریق سامانه ارتباط با مشتریان این شرکت شدیم.

کارشناسان ارتباط با مشتری این شرکت در سیستم پشتیبانی آن‌لاین در ابتدا به کل منکر این قضیه شدند اما کارشناسان مرکز تماس مشترکان این مورد را تایید کردند.

پایگاه خبری آرمان اقتصادی 03-irancell اشتباه ایرانسل در فروش بسته اینترنتی مشترکان را به دردسر انداخت

یکی از کارشناس مرکز تماس با مشترکان ایرانسل در گفت‌وگو با آرمان اقتصادی اعلام کرد که این مورد متاسفانه بر اثر اشتباهی صورت گرفته و کاربرانی که بسته ۴۸گیگابایتی ۶ماهه خریداری کرده‌اند؛ بسته آن‌ها به ترتیب در حال حذف شدن است و به مرور مبلغ پرداخت شده به حساب کاربران برگشت داده می‌شود.

البته دردسر مشترکان این شرکت این جاست که کاربرانی که این بسته را خریداری کرده حتما باید با مرکز تماس با مشترکان ایرانسل تماس گرفته دقایق بسیاری را در انتظار ارتباط با یکی از کارشناسان سپری کرده و سپس نسبت به تکمیل فرم پیگیری از سوی کارشناسان اقدام کنند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.