اپلیکیشن

تلفن همراه

September 26, 2018
12:21 چهارشنبه، 4ام مهرماه 1397
کد خبر: 94101

معرفی Webshare در Mi Drop: راهی جدید برای انتقال فایل‌ها بدون اینترنت

رابط کاربری MIUI بسیار بهتر از ROM های معمولی است، این رابط معیارش را تحت تاثیر قرار دادن کاربران با هزاران ویژگی‌ قرار داده است که این امر باعث می‌شود MIUI کاملا نسبت به دیگر سیستم عامل‌ها انعطاف‌پذیر باشد.

با توجه به نیازهای کاربر، اکنون با Mi Drop جدید، Webshare را معرفی می‌کنیم. با استفاده از Webshare شما می‌توانید فایل‌ها را بدون اتصال به اینترنت و به راحتی حتی به کسانی که می دراپ ندارند، انتقال دهید. جالب است، نه؟

بنابراین، بدون اتلاف وقت، بیایید بررسی کنیم که این ویژگی چگونه کار می‌کند.

در این آموزش از Mi 5 شیائومی با MIUI Global Beta 8.9.20 در حال اجرا و لپ تاپی که ویندوز ۱۰ را اجرا می‌کند، استفاده شده است.

مراحلی که فرستنده باید طی کند:

برنامه “Mi Drop” را باز کنید.

همانطور که در تصویر نشان داده شده است بر روی آواتار خود ضربه بزنید.

به Webshare بروید. (اگر نمی‌توانید این گزینه را پیدا کنید، لطفا برنامه Mi Drop خود را به روز رسانی کنید.)

بر روی “SHARE” ضربه بزنید.

اکنون فایل‌های خود را پیدا کرده و آنهایی را که می‌خواهید به اشتراک بگذارید را انتخاب کنید.

بر روی “ارسال” ضربه بزنید.

اکنون فقط رمز عبور را یادداشت کرده و با دوستان (گیرنده) خود به اشتراک بگذارید. این به شما کمک می‌کند دوستتان به شبکه تلفن همراه شما متصل شود.

همچنین آدرس را از روی صفحه نمایش خود یادداشت کنید (آدرس در اینجا ۱۹۲٫۱۶۸٫۴۳٫۱:۷۰۰۷ نشان داده شده است.)

نکته: صفحه آخر را تا کامل شدن انتقال ترک نکنید.

مراحلی که دریافت کننده باید بپیماید:

ابتدا شبکه تلفن همراه خود (WiFi Hotspot) را به دستگاه گیرنده با استفاده از رمز عبوری که برنامه Mi Drop فرستاده داده است، وصل کنید.

پس از اتصال موفق به شبکه، هر مرورگر وبی را که می‌خواهید باز کنید.

آدرسی را که در برنامه Mi Drop فرستنده (به عنوان مثال ۱۹۲٫۱۶۸٫۴۳٫۱:۷۰۰۷) نشان داده شده است وارد کنید و دکمه Enter را بزنید و یا به راحتی می‌توانید با اسکن کردن کد QR ای که در صفحه نمایش Mi Drop فرستنده موجود است، متصل شوید.



اکنون شما می‌توانید همه فایل‌های به اشتراک گذاشته شده توسط فرستنده را مشاهده کنید.

همانطور که در تصویر نشان داده شده است بر روی نماد “دانلود” کلیک کنید.

اکنون به مکان مناسبی که می‌خواهید بروید و فایل‌های خود را یک به یک ذخیره کنید.

منبع

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.