سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

September 29, 2018
18:44 شنبه، 7ام مهرماه 1397
کد خبر: 94195

۴۹ جایزه سامسونگ در مراسم IDEA 2018

شرکت سامسونگ اعلام کرد در مراسم جوایز بین المللی «تعالی طراحی» موسوم به IDEA 2018 توانسته است ۴۹ جایزه از جمله یک جایزه طلا، ۶ نقره و دو برنز را به خود اختصاص دهد. این بیشترین تعداد جایزه‌ای است که تا کنون یک شرکت توانسته است در یک دوره از این جوایز از آن خود کند. 
دانتی لی، معاون مرکز طراحی مشترک سامسونگ الکترونیکس می‌گوید «ما با اتکا به نوآوری‌های مشتری محور به دنبال طراحی‌هایی هستیم که بتواند در زندگی روزمره مشتریان‌مان، خلق ارزش کند».
جایزه طلایی سامسونگ:
طرح بصری هویت سازی برای برند محصولات صوتی بی‌سیم: نمایش بصری، قدرت صدا و قابلیت‌های منحصربه‌فرد طراحی این محصولات در این طرح، توانسته است پیام روشنی را از این برند به نسل هزاره‌ها انتقال دهد.
۶ جایزه نقره‌ای:
مایکروفرهای Dual Cook FlexTM: یک مایکروفر عالی با طراحی نرم و مینیمالیستی. سیستم درب این مایکروفر انعطاف پذیری خوبی دارد و به کاربر امکان می‌دهد بدون از دست رفتن گرمای دستگاه، دو ظرف را بصورت هم زمان بپزد.
مجموعه وسایل آشپزی توکار شف (Chef): مجموعه‌ای است از وسایل آشپزی توکار پیشرفته که طراحی تجاری بهینه‌ای داشته و شامل فر، اجاق گاز، شعله رومیزی، هود و ماشین ظرفشویی می‌شود که همگی ظاهری کاملا حرفه‌ای دارند. قابلیت‌های ویژه آشپزی در این دستگاه‌ها که با اتکا به اینترنت اشیا (IoT) کار می‌کنند، تجربه آشپزی کاربر را تا حد زیادی ارتقا می‌دهند. 
دستگاه شبکه خدمات اضطراری (ESN): یک دستگاه همراه که کاملا برای محیط‌های اضطراری بهینه سازی شده و از تمام خدمات اضطراری و خدمات صوتی مهم پشتیبانی می‌کند. این دستگاه که برای استفاده در محیط‌های سخت مقاوم سازی شده، با استاندارد IP68 در برابر آب و گرد و خاک مقاوم است. 
مانیتور QLED خمیده CJ79 ThunderboltTM: مانیتور خمیده 34 اینچی فوق عریض با نسبت تصویر 21:9 که با توجه به خمیدگی کاملا طبیعی خود، تجربه دیداری راحت و فراگیری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
The Frame TV: یک تجربه زیبا و جدید از تلویزیون که با حالت هنری (Art Mode) خود دیوارها را زنده کرده و زندگی هر روزه‌تان را الهام بخش می‌کند.
سری لوازم صوتی بی سیم VL5/VL3: این سیستم صوتی بی‌سیم با طراحی منحصربه‌فرد خود براحتی در هر جایی از خانه قابل نصب بوده و تجربه صدایی کاملا طبیعی را به شما هدیه می‌کند. 
 
دو جایزه برنزی سامسونگ:
گلکسی S8/S8+ و گلکسی نوت 8: ترکیبی از نمایشگر بدون مرز و لبه هایی خمیده و کاملا متقارن که تجربه دیداری شما را در گوشی موبایل کاملا فراگیر می‌کند.
طرح بصری هویت سازی برای برند Frame: مفهوم تلفیق این محصولات در خانه، بصورت واضح ارزش واقعی فریم را برای کاربران نشان می‌دهد. 
جوایز IDEA از سال ۱۹۸۰ بصورت سالانه و توسط جامعه طراحان صنعتی آمریکا (IDSA) اهدا می‌شود. انتخاب محصولات بر اساس ارزیابی‌های فراگیر میزان نوآورانه بودن محصول، تجربه کاربر، مزایای آن برای مشتری و البته مزایای آن برای جامعه و نیز زیبایی شناختی انجام می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.